در سامانه کدال بانک پاسارگاد 2.228 میلیون سهام شرکت گروه مپنا را به قیمت پایه هر سهم 2 هزار تومان در 26 بهمن ماه عرضه خواهد کرد. همچنین این بانک در نظر دارد نسبت به عرضه سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به میزان 0.82 درصد اقدام نماید.

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو از انعقاد قرارداد فروش انواع بیل، لودر، گریدر و غلتک به مبلغ 125 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت پتروشیمی پردیس اعلام کرد با توجه به برودت هوا و مکاتبات صورت گرفته با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت ملی گاز، فاز 3 مجتمع از 16 بهمن ماه متوقف شده است و به محض رفع محدودیت تولید از سر گرفته خواهد شد.

اما شرکت پتروشیمی شیراز بیان نمود واحد متانول این شرکت در مدار تولید قرار گرفت.

بانک شهر اقدام به برگزاری مزایده فروش 140 رقبه از املاک مازاد از طریق اعطای تسهیلات (اجاره به شرط تملیک) و نقد و اقساط نمود لذا از فروش 140 رقبه املاک مذکور، 104 رقبه املاک به دلیل عدم دریافت پیشنهاد و توافق به فروش نرسیده است.

همچنین بانک گردشگری بیان کرد مزایده اموال مازاد فاقد متقاضی بوده است.

شرکت گروه بهمن اعلام کرد اعتقادی به مصوبه شورای رقابت در رابطه با عرضه خودرو ندارد و مصوبه مذکور نفی کننده سایر قوانین جاری کشور درخصوص کالاهای پذیرفته شده در بورس کالا است و لذا قصد پیگیری موضوع از طریق مجاری قانونی را دارد. همچنین برنامه فروش سال ۱۴۰۱ شرکت فرعی بهمن موتور از طریق بورس کالا و سایر روش ها صورت پذیرفته است و این مصوبه تاثیری بر عملکرد سال جاری این شرکت نخواهد داشت.

شرکت سایپا هم اعلام کرد تکمیل خودروهای ناقص، ضمن ایفای تعهدات قبلی موجب گردید فروش محصولات با آخرین نرخ‌های مصوب صورت پذیرد و این امر افزایش میانگین فروش را به دنبال داشت.

شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران نیز بیان کرد افتتاحیه واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد به ظرفیت 160 مگاوات به زودی از طریق اطلاعیه‌های بعدی به آگاهی سهامداران خواهد رسید که بر این اساس ظرفیت نامی نیروگاه از 324 به 484 مگاوات خواهد رسید.

بیمه ملت از ساخت پروژه تجاری، اقامتی، خدماتی در منطقه آزاد کیش خبر داده است.

شرکت کارتن ایران نیز اعلام کرد در نظر دارد نسبت به فروش 15 واحد آپارتمان به مساحت کل 1259 مترمربع واقع در پروژه باغ فردوس از طریق مزایده اقدام نماید.

بانک قرض الحسنه رسالت عنوان کرد این بانک به لحاظ ماهیت قرض‌الحسنه، هیچ‌گونه سودی به سپرده‌های قرض‌الحسنه مشتریان پرداخت نمی‌کند و فاقد عملکرد در زمینه پرداخت سود علی‌الحساب یا قطعی می‌باشد.

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هم معادل 33 درصد از سهام بانک سینا را  اصالتا و به وکالت از بنیاد علوی و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا به فروش می رساند. تاریخ عرضه 21 اسفند ماه به قیمت پایه 538 تومان می باشد.

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از خرید سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران به مبلغ کل 76 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان سهام سرمایه گذاری ساختمان ایران را به فروش رسانده و از این محل 2 میلیارد تومان سود شناسایی کرد.

نمادهای بکاب، وسپه، قشکر، حفارس، حکشتی، سهرمز، وملت و رتاپ در خصوص عملکرد صورت های مالی خود شفاف سازی کردند.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای غپاذر، بکابل، ثنظام و گوهران سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. اما وسکاب آگهی دعوت به مجمع عمومی خود را لغو کرد.

بانک پاسارگاد نیز افزایش سرمایه 67 درصدی این بانک از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها را مورد تصویب قرار داد. همچنین سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی شرکت کلرپارس از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی را صادر کرد.

 شرکت تامین سرمایه امید از  پذیرش تعهد پذیره‌نویسی حق تقدم استفاده نشده ناشی از افزایش سرمایه موسسه اعتباری ملل خبر داد. نمادهای پاسا و کیمیا هم آگهی افزایش سرمایه خود را ثبت کردند.