به گزارش اکوایران؛ بیشترین ورود پول حقیقی دیروز به صنعت چند رشته‌ای با 40.5 میلیارد تومان تعلق گرفت. با روند نزولی شاخص کل و کاهش 27 درصدی ارزش معاملات خرد، بورس تهران نتوانست برای صنعت دیگری ورود پول بیش از 10 میلیارد تومانی به همراه داشته باشد. با این حال می‌توان راه یافتن صنعت استخراج نفت و گاز را به جمع ده صنعت برتر از نظر ورود پول حقیقی روزانه، اثر خبر‌های دیروز حوزه نفت و گاز بر بازار دانست.

photo_۲۰۲۳-۰۳-۰۴_۱۹-۳۸-۰۵

از سوی دیگر در میان صنایعی که روز شنبه با خروج پول حقیقی مواجه بودند؛ روند ورود پول حقیقی ابتدای هفته قبل دیده می‌شود. صنایعی همچون صنعت فلزات اساسی که در هفته قبل با ورود جریان پول حقیقی سنگینی مواجه بودند؛ در روز ابتدایی هفته جاری خروج پول حقیقی سنگینی را تجربه کردند. صنعت فلزات اساسی با 253.8 میلیارد تومان خروج پول، دیروز بیشترین میزان خروج پول حقیقی را در بین صنایع داشت و پس از این صنعت، صنعت محصولات شیمیایی با 190.2 میلیارد تومان و صنعت فرآورده‌های نفتی با 149.6 میلیارد تومان خروج پول حقیقی جای گرفتند.

photo_۲۰۲۳-۰۳-۰۴_۱۹-۳۷-۵۹

در میان سهام نیز وبانک با 97.5 میلیارد تومان ورود پول حقیقی بیشترین ورود پول را در بین سهام بازار به ثبت رساند و پس از آن تنها دو سهم رمپنا و سصفها ورود پول بیش از 10 میلیارد تومان داشته‌اند. نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، شتران، تاپیکو و شستا نیز از جمله سهم‌هایی با بیشترین خروج پول حقیقی در معاملات روز شنبه بودند.

photo_۲۰۲۳-۰۳-۰۴_۱۹-۳۸-۰۲