به گزارش اکوایران، شرکت لیزینگ رایان سایپا از انعقاد یک قرارداد سه جانبه با شرکت معدن، صنعت رویدر به عنوان فروشنده و شرکت هور تجارت آکو به عنوان خریدار خبر داد.

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو عنوان کرد تفاهم نامه ای مبنی بر تولید کامیون های معدنی سنگین در این شرکت بین شرکت ملی مس ایران، هپکو و شرکت خارجی امضا شده و پس از تبدیل شدن به قرارداد اطلاعات تکمیلی به اطلاع خواهد رسید.

شرکت  گروه صنعتی سدید در خصوص ورشکستگی لوله و تجهیزات سدید بیان داشت فرآیند تصفیه خارج از حیطه این شرکت و سایر سهامداران بوده و در صلاحیت مراجه قانونی می باشد.

شرکت سرامیک های صنعتی اردکان ( کسرا ) از فروش 700 تن کاتالیست آلومینای فعال به شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خبر داده است.

اما شرکت سرمایه گذاری خوارزمی با نماد وخارزم اعلام کرد که به دنبال اطلاعیه شرکت مدیریت شبکه برق ایران و مصوبه وزیر نیرو در خصوص تغییر سقف قیمت بازار عمده­ فروشی برق در سال 1402 در شرکت توسعه برق و انرژی سپهر -شرکت فرعی- سقف نرخ انرژی در بازار عمده فروشی با افزایش 32 درصدی از مبلغ 80 تومان به 106 تومان به ازای هر کیلو وات ساعت انرژی تولیدی افزایش یافته است.

شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن (بالاس) در مناقصه فروش 110 هزار متر معکب بالاست محدوده کرمان تا هرمزگان شرکت کرد.

شرکت داروسازی تولید دارو نیز بیان کرد نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

شرکت عمران و توسعه فارس کنفرانس اطلاع رسانی برگزار کرد و به سوالات سهامداران پاسخ داد. این شرکت در یکی از بندها بیان کرد ارزش دارایی های شرکت اعم از املاک و ساختمان ها و پروژه های در حال ساخت مشخص بوده و براساس کارشناسی انجام شده اطلاع رسانی شده است. ولی در خصوص سهام شرکتهای غیر بورسی با توجه به ماهیت این شرکت‌ها و تنوع دارایی‌ها، ارزش گذاری دقیق منوط به بررسی های بیشتر از طریق شرکت‌های مذکور است. در عین حال با توجه به به برآوردهای اقتصادی این شرکت، ارزش خالص دارایی های کنونی شرکت، از ارزش فعلی بازار بیشتر است.

اما  شرکت معادن منگنز ایران با نماد کمنگنز از انعقاد قرارداد فروش 18000تن سنگ منگنزدانه بندی به شرکت فولاد زرند ایرانیان به مدت 12 ماه خبر داد. از آنجایی که نرخ فروش سنگ منگنز دانه بندی براساس ضریب میانگین نرخ محصولات فولاد خوزستان درپایان هرماه تعیین می شود، میزان قطعی قرارداد و تاثیر دقیق آن بر درآمد شرکت قابل محاسبه نمی باشد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای وامین، شپلی، شملی، بمیلا، ثقزوی، وآتوس، ثباغ، خنصیر و زکشت سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق العاده دعوت کردند.

شرکت پخش البرز افزایش سرمایه 58 درصدی این شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی را مورد تصویب قرار داد. نماد دتوزیع نیز افزایش سرمایه خود را به ثبت رساند. افزایش سرمایه ساربیل هم مورد تایید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفته است.