به گزارش اکوایران، شرکت پتروشیمی امیرکبیر اعلام کرد؛ تقاضای ابطال مصوبات شماره 479 و 489 شورای رقابت و دستور موقت مبنی بر جلوگیری از اجرای مصوبات مذکور به لحاظ ورود ضرر و خسارت غیرقابل‌جبران را داشته است. در نهایت هیئت تخصصی صنایع و بازرگانی دیوان عدالت اداری رأی به رد شکایت این شرکت صادر کرده است.

شرکت ایران‌خودرو دیزل بیان داشت پیرو اخذ نخستین نشان استاندارد اتوبوس برقی ساخت داخل توسط شرکت ایران‌خودرو دیزل، تولید انبوه آن در سال 1402 در شرکت ایران‌خودرو دیزل آغاز و در مرحله نخست، تعداد 50 دستگاه از این محصول تولید خواهد شد.

شرکت کاشی و سرامیک الوند از افزایش قیمت در گروه محصولات دیوار 21 درصد، کف 27 درصد و پرسلان 19 درصد خبر داد که این امر باعث افزایش میانگین 22 درصدی نرخ فروش محصولات می‌گشود.

همچنین شرکت کارخانجات کمک‌فنر ایندامین سایپا عنوان کرد؛ پیرو مذاکرات صورت‌گرفته با مشتری اصلی در خصوص تعدیل نرخ محصولات فروش رفته در سال 1401 به اطلاع می‌رساند به استناد اسناد و مدارک ارائه شده به مشتری دررابطه‌با افزایش قیمت مواد، دستمزد و سربار در مجموع با افزایش نرخ 32 درصدی به طور میانگین برای محصولات در سال 1401 توافق شده است.

شرکت  شیر پاستوریزه پگاه گلستان در خصوص عملکرد و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به اسفندماه شفاف‌سازی کرد. این شرکت افزایش فروش‌های شرکت از مبلغ 616 میلیارد تومان به 1136 میلیارد تومان، قیمت فروش محصولات و افزایش حاشیه سود خالص را از دلایل افزایش سود عملیاتی مطرح کرد.

شرکت سیمان ممتازان کرمان تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل را ناشی از افزایش نرخ محصولات از طریق بورس کالا و حدود 22 درصد ناشی از کاهش هزینه‌های توزیع و فروش به لحاظ صادرات اعلام کرده است.

شرکت  تولید مواد اولیه داروئی البرز بالک از افزایش نرخ فروش  عمده محصول سفکسیم و سایر محصولات خبر داده است.

شرکت پخش البرز ملک خود در شیراز را از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

همچنین شرکت ایتالران اعلام چهار قطعه زمین با کاربری مسکونی را از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

شرکت لیزینگ رازی افزایش هزینه مالی به دلیل محاسبه حصه سود تسهیلات دریافتی از بانک‌ها برای کل سال 1401 و افزایش حجم تسهیلات بانکی را علت رشد زیان عملیاتی دانست.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای استقلال، پیزد، پارسیان و غشان سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

اما افزایش سرمایه 41 درصدی شبندر از محل سود انباشته، اندوخته طرح و توسعه مورد تأیید حسابرس قرار گرفت. همچنین گروه دارویی سبحان افزایش سرمایه خود را از محل مطالبات و آورده نقدی به ثبت رساند. نماد وکغدیر نیز پیشنهاد هیئت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه 116 درصدی از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی و سود انباشته را مطرح کرده است.