به گزارش اکو ایران، شرکت آلومینیوم ایران (فایرا) اعلام کرد که در راستای اعمال محدودیت برق مصرفی، چهار دستگاه از دیگ‌های تولیدی خطوط کارگاه احیای قدیم و چهار دستگاه از دیگ‌های تولیدی خطوط کارگاه احیای جدید این شرکت در تاریخ 20 خرداد امسال از مدار تولید خارج شده‌اند.

شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما از فروش مخزن CNG جهت خودروی ساینا به شرکت مگا موتور طی قرارداد ۱۲ماهه خبر داد.

شرکت بهمن دیزل نیز از عرضه و فروش محصولات خود در بورس کالا خبر داد. این شرکت عنوان کرد: در خصوص پذیرش کشنده ام‌پاور و انواع کامیونت فورس جهت عرضه در بورس کالا، شرکت بورس کالای ایران مجوز عرضه را صادر کرده است. در این مرحله از عرضه محصولات در بورس کالا قرار است 28 خرداد 1402 تعداد 70 دستگاه کامیونت فورس 6 تن کابین خواب‌دار بدون کاربری و تعداد 50 دستگاه کامیون کشنده ام پاور عرضه شود.

بانک صادرات ایران اعلام کرد: بخشی از سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تبریز به‌صورت یکجا و نقد در تاریخ 30 خردادماه 1402 عرضه خواهد کرد.

شرکت داروسازی تولیددارو علت افزایش فروش و سود عملیاتی سال مالی منتهی به 29 اسفند نسبت به دوره مشابه سال قبل را افزایش تقاضا و کشش بازار برای برخی از محصولات شرکت و همچنین راه‌اندازی خط بتالاکتام از اواخر سال 1400 و نیز افزایش قیمت برخی از محصولات بوده است.

شرکت عمران و توسعه فارس از  انعقاد دو تفاهم‌نامه بین استانداری فارس و شرکت عمران و توسعه فارس در خصوص راه‌اندازی دفاتر سرمایه‌گذاری استان فارس در شیراز و کشور عمان خبر داد.

شرکت ایران ارقام از معاملات خود با  شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان بابت تأمین مالی قرض‌الحسنه خبر داد و از این بابت یک فقره چک به مبلغ 20 میلیارد تومان به سررسید 31 شهریور 1402 به شرکت مذکور تحویل شد.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران از مزایده 6.5 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر تهران خبر داده است.

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم عنوان کرد در نظر دارد نسبت به ارزیابی کیفی و مالی و انتخاب اشخاص حقوقی واجد شرایط شرکت در مناقصه عمومی یک‌مرحله‌ای بازسازی پره‌های توربین واحدهای گازی 94.2 V، نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم اقدام کند.

شرکت سرمایه‌گذاری کوه نور (ثنور) در نظر دارد که سهام شرکت ایوان کوه نور را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای سهام‌داران وملی، نوین، کروی و بشهاب خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

حسابرس و بازرس قانونی شرکت تأمین سرمایه نوین افزایش سرمایه 73 درصدی این شرکت را از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی، سود انباشته تأیید کرد.

شرکت سیمان قاین پیشنهاد افزایش سرمایه 1500 درصدی این شرکت از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به‌منظور تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت را مطرح کرده است.