به گزارش اکوایران: شرکت لامیران (فلامی) گزارش فعالیت ماهانه ۹ماهه منتهی به خردادماه خود را منتشر کرد. این شرکت در این دوره به سود خالصی معادل 36 میلیارد تومان دست پیدا کرده است که حاکی از رشد 108 درصدی سود خالص در سال 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل است.

شرکت لامیران باارزش بازاری 705 میلیارد تومان و با نماد فلامی در بازار دوم بورس فعالیت می‌کند که شرکت سرمایه‌گذاری صنایع ایران با مالکیت 14.7 درصد از سهام‌داران عمده این شرکت به شمار می‌رود. سهام شناوری این سهم حدود 39 درصد را تشکیل می‌دهد.

شرکت لامیران در ۹ماهه منتهی به خرداد 1402 از رشد درآمد عملیاتی به میزان 36 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داده که مبلغ شناسایی شده عدد 84 میلیارد تومان است. همچنین سود ناخالص این شرکت 64 درصد بیشتر دوره گذشته بوده است.

فلامی1

ارقام سرفصل های صورت سود و زیان به صورت فصلی است

سود و زیان شرکت لامیران

شرکت لامیران در سه‌ماهه سوم 1402(فصل بهار) سود ناخالصی معادل 15 میلیارد تومان شناسایی کرده که نسبت به فصل بهار سال گذشته خود با رشد 14 درصدی همراه شده است. همچنین سود خالص شناسایی شده برای این نماد در فصل بهار سال جاری مبلغ 13 میلیارد تومان است که نسبت به فصل قبل و فصل بهار سال گذشته به ترتیب 12 و 46 درصد رشد داشته است.

این شرکت بیشترین مقدار سود خالص را در فصل تابستان سال 1401 محقق کرده است که توانسته به بالاترین سطح از حاشیه سود خالص خود یعنی 117 درصد برسد که به دلیل شناسایی سود در سرفصل خالص سایر درآمدها و هزینه ها غیر عملیاتی بوده است.

حاشیه سود خالص و ناخالص فلامی در فصل بهار به ترتیب 48 و 57 درصد است که نسبت به فصل بهار سال پیشین که اعداد 27 و 41 درصد بوده، افزایش داشته است. گفتنی است حاشیه سود ناخالص فلامی در فصل زمستان در همان محدوده فصل بهار بوده است؛  اما حاشیه سود خالص 35 درصدی را به 48 درصد در فصل بهار افزایش داده است.

فروش ماهانه فلامی

شرکت لامیران در سه‌ماهه فصل بهار به فروش 26 میلیارد تومان دست پیدا کرده که نسبت به فصل بهار سال گذشته که 25 میلیارد تومان بوده تفاوتی نداشته است. شرکت لامیران بیشترین فروش خود را در دی‌ماه 1401 با عدد 16 میلیارد تومان رقم زده است. در مقابل نیز کمترین مقدار فروش شرکت در محدوده قیمتی 4 میلیارد تومان در ماه‌های تیر و شهریور بوده است.

فلامی2