به گزارش اکوایران، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو) دلیل افزایش 69 درصدی سود عملیاتی عمدتا ناشی از شناسایی سهم سود در شرکت فولاد مبارکه اصفهان به مبلغ 1119 میلیارد تومان و افزایش سهم سود شرکت توسعه معادن و فلزات و شرکت فولاد اکسین و همچنین سود فروش سهام شرکت های توسعه معادن و فلزات، صنایع مس شهید باهنر، سرمایه گذاری توکافولاد و کاشی الوند اعلام کرده است.

بانک سرمایه نیز اعلام کرد: تعداد 10 رقبه ملک درمزایده املاک مازاد در اسفند 1401 به فروش رسیده است.

شرکت کمباین سازی ایران (تکمبا) از طرح دعوی با موضوع ادعای ضرر و زیان در رابطه با عدم انجام تعهدات این شرکت در رابطه با شرکت کازیر اگرو بدون مراجعه به مراجع رسمی ذکر شده جهت رسیدگی به اختلافات در قرارداد و شکایت در دادگاه قزاقستان خبر داد.

شرکت  صنعتی پارس خزر (لخزر) در خصوص علت تغییرات سود شفاف سازی کرد. این شرکت اعلام کرد: افزایش حدود 4 درصدی سود در سه ماهه اول بهار 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از افزایش مقدار فروش و افزایش قیمت فروش محصولات متناسب با افزایش قیمت مواد اولیه، دستمزد و سربار تولید عنوان کرده است. همچنین به علت عدم تغییر نرخ ارز در سامانه سنا، بدهی ارزی شرکت در پایان دوره بهار 1402 نیاز به تسعیر نداشته است.

صنایع بهداشتی ساین (ساینا) نیز دلایل افزایش سود عملیاتی در دوره سه ماهه منتهی به خرداد 1402 را ناشی از افزایش مقدار فروش، کاهش بهای تمام شده و افزایش نرخ محصولات دانسته است.

شرکت ایران پاسا تایر و رابر با نماد پاسا از عنوان کرد: در نظر دارد هفت واحد آپارتمان مسکونی، یک واحد اداری را به‌صورت تک‌واحدی به فروش برساند، ولی اولویت با آن دسته از متقاضیانی است که قصد خرید املاک را به‌صورت تجمیع (یک جا) خواهند داشت.

شرکت توسعه و عمران امید (ثامید) فراخوان مشارکت جهت ساخت 5 بلوک مجزا هر یک شامل 20 طبقه در جزیره کیش از سرمایه‌گذاران توانمند و متخصص در این امر از طریق برگزاری مناقصه خبر داده است.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) بیان کرد: یک دستگاه وکیوم لودر در برگزاری مزایده نوبت دوم به شرکت اسب زر به مبلغ 7 میلیارد تومان فروخته شده است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای کروی، کترام و بنو سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی عادی و فوق‌العاده دعوت کردند.

اما افزایش سرمایه 155 درصدی  نماد غچین از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها  مورد تأیید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفته است.