به گزارش اکوایران، شرکت پالایش نفت بندرعباس (شبندر) بیان کرد طی چند سال گذشته نرخ تسعیر ارز موثر در روابط مالی شرکت های پالایشی، میانگین خرید و فروش ماهانه دلار در سایت sanarate.ir بوده است. در صورت اعلام رسمی افزایش نرخ احتمال تکرار رویه سال های گذشته و استفاده از میانگین خرید و فروش ماهانه بیشتر خواهد بود. این شرکت کاهش مقدار تولید و فروش، کاهش خوراک و در نتیجه کاهش تولیدات به میزان 7 درصد را به دلیل تعمیرات اضطراری در اردیبهشت ماه مطرح کرده است.

شرکت نفت بهران (شبهرن) نیز اعلام کرد درآمدهای عملیاتی متاثر از رشد کل مقدار فروش سبد محصولات و افزایش قیمت های داخلی و صادراتی در دوره 6 ماهه تابستان 1402 نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) بیان کرد با وجود تلاش های هیأت مدیره در جهت استمرار تولید شمش سرب و جلوگیری از تعطیلی کارخانه، با توجه به مکاتبات و فشارهای روز افزون فعالیت شرکت در بخش تولید شمش سرب خارج از اختیار هیأت مدیره متوقف شد.

شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) در خصوص دلایل تغییر سود شفاف سازی کرد.این شرکت افزایش سایر درآمدهای عملیاتی و افزایش به کارگیری منابع را از دلایل اصلی ارتقا سود عملیاتی شرکت عنوان کرده است.

شرکت صنایع لاستیکی سهند (پسهند) نیز افزایش 119 درصدی در سود عملیاتی در دوره 6 ماهه منتهی به تابستان 1402 را ناشی از افزایش مقدار فروش، افزایش نرخ فروش و تغییر در تنوع فروش محصولات نسبت به دوره مشابه سال گذشته دانسته است.

شرکت بهسازکاشانه تهران (ثبهساز) افزایش سود عملیاتی شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته را بابت فروش زمین های با حاشیه سود بالا به دلیل پاییین بودن ارزش دفتری آن ها اعلام کرد.

شرکت  سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران (شیران) اعلام کرد فرآیند اخذ کد استاندارد با عناوین جدید جهت محصولات جانبی شرکت شامل «لایت‌اِند Light end»، «هوی‌اِندHeavy end» و «رافینتRaffinate»، از کارگروه ملی استاندارد با موفقیت انجام شد.

شرکت رایان هم افزا دلایل فزایش سود عملیاتی در 6 ماهه تابستان 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل را بابت افزایش خدمات ارائه شده دانسته است.

شرکت  داروسازی سبحان انکولوژی بیان کرد این شرکت موفق به دریافت پروانه ثبت فرآورده 2 دوز داروی جدید از سازمان غذا و دارو شده است.

شرکت  لابراتوارهای سینادارو (دسینا) از برگزاری مناقصه عمومی خرید بروشور دو رو چاپ خبر داد.

شرکت  سرمایه گذاری ایساتیس پویا (ویسا) از خرید 4قطعه زمین از شرکت عمرانی سفیران پردیسان خبر داد و بیان داشت  قسمتی از محل بستانکاری ناشی از سود سنوات گذشته و مابقی تا پایان سال 1402 تسویه خواهد شد.

شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور با نماد خفناور از افزایش نرخ فروش محصولات برای 6 ماه اول 1402 خبر داد. نرخ محصولات (شامل شاتون تیبا، پراید و نیسان) با شرکت مگاموتو، افزایش نرخ بالای 50 درصد نسبت به نرخ سال گذشته برای این محصولات پیش بینی می گردد همچنین این بخش از محصولات (فروش به مگاموتور) بیش از 80 درصد کل فروش شرکت را شامل می شود.

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین (شرنگی) از انعقاد قرارداد با شرکت مهر کام پارس جهت فروش محصولات صنعتی و پودری خودرویی خبر داده است.

شرکت  سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات (وسپهر) از عدم دریافت پیشنهاد رسمی در مزایده سهام شرکت خدمات نوین گردشگری سپهر جم خبر داد.

شرکت نیان الکترونیک از شرکت در مناقصه 1402/24 - خرید 42 دستگاه UPS پرظرفیت (200 و 300 Kva) همراه با باتری، آموزش، خدمات مهندسی و سایر تجهیزات وابسته خبر داد.

شرکت سیمان ساوه و شرکت سیمان فارس اعلام کردند اعضا هیات مدیره با افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت مشهود ( طبقه زمین ) با رعایت مقررات موافقت کردند.

هیئت مدیره شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی (حپترو) افزایش سرمایه 650 درصدی این شرکت را تصویب کرد.