به گزارش اکوایران، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی) اعلام کرد که اخبار منتشره در خصوص نقل و انتقال سهام عمده شرکت و تغییر سهامدار عمده آن صحت نداشته و منطبق بر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران، هرگونه تغییر سهامدار عمده بدون طی فرآیند قانونی در سامانه معاملات عمده فرابورس ممکن نیست.

شرکت پتروشیمی نوری با رشد 31 درصدی در سود عملیاتی 6 ماهه ابتدایی سال 1402، رشد 11 درصدی مقدار و رشد 5 درصدی نرخ فروش شرکت و همچنین کاهش 9 درصدی نرخ خوراک دریافتی را از دلایل رشد سودآوری خود اعلام کرده است.

ایران خودرو دیزل با نماد خاور نیز دلیل رشد 31 درصدی سود عملیاتی در 6 ماهه منتهی به شهریور 1402 را افزایش فروش عنوان کرد.

شرکت کلرپارس علت افزایش سود عملیاتی در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل را ناشی از تغییر در ترکیب تولید و فروش محصولات، افزایش صادرات و مقدار فروش دانسته است.

شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس (شگستر) از شروع مجدد عملیات اجرایی زیست پالایشگاه باشت خبر داد.

شرکت ماشین سازی اراک (فاراک) در 12 ماهه منتهی به شهریور سود خالصی معادل 292 میلیارد تومان محقق شناسایی کرده که با رشد 617 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.

شرکت فولاد شاهرود (فروی) بیان کرد با توجه به جداسازی کنتور گاز مصرفی واحد نورد از واحد ذوب و مصرف عمده گاز مصرفی کارخانه در واحد نورد، هزینه گاز فروردین تا مهر ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از 5 میلیارد تومان کاهش داشته است.

شرکت  طراحی وساخت قطعات داخلی خودرو سایپا آذین (خاذین) بیان کرد بر اساس نامه معاون برنامه ریزی و وزارت نفت  مبنی بر اصلاح تعرفه نرخ گاز، تعرفه گاز در سال 1401 هر مترمکعب 500 تومان بوده در حالی که از ابتدای سال جاری به هر مترمکعب 560 تومان افزایش یافته است.

خاذین اعلام کرد با توجه به توافقات و صورتجلسه تعیین شده بین این شرکت و شرکت سازه گستر سایپا، مبلغ 113 میلیارد تومان بابت خالص تعدیل فروش (افزایش نرخ) محصولات مربوط به 6 ماهه سال 1402 در دفاتر مالی اعمال شد.

شرکت گروه صنعتی بارز (پکرمان) از صدور قرار منع تعقیب به نفع گروه صنعتی بارز در جریان شکایت علیه شرکت با موضوع فروش اجباری (فروش سبدی) لاستیک و عرضه خارج از شبکه به مبلغ 100 میلیارد تومان خبر داده است.

شرکت  داروسازی دانا اعلام کرد افزایش سود عملیاتی به دلیل افزایش در تعداد و نرخ فروش محصولات بوده و همچنین کاهش حاشیه سود عملیاتی و خالص ناشی از بهای تمام شده کالای فروش رفته عنوان کرده است.

شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق درمنطقه زنجان و قزوین (وبرق) عنوان کرد که فرآیند ثبت این شرکت به عنوان نهاد مالی نزد سازمان بورس تا کنون به اتمام نرسیده و به محض اتمام فرآیند ثبت، مدیر عامل نیز در چارچوب تعیین شده انتخاب خواهد شد.

افزایش سرمایه 66 درصدی بانک سامان مورد تایید حسابرس و بازرس قانونی قرار گرفت.

شرکت  فولاد افزا سپاهان از  ثبت افزایش سرمایه 100درصدی در شرکت نسوز اکباتان سباهان از 20 میلیارد تومان به 40 میلیارد تومان خبر داد.