به گزارش اکوایران، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک (آسیاتک) اقدام به خرید ملکی در تهران، به مبلغ 69 میلیارد تومان با منابع داخلی و تسهیلات کرده است.

 شرکت شیشه همدان (کهمدا) در ۱۲ماهه منتهی به خرداد 1402 به‌صورت حسابرسی شده مبلغ 633 میلیارد تومان را به‌عنوان سود خالص شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش 70 درصدی همراه شده است.

همچنین شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان (کسرا) از انتقال شش‌دانگ واحد اداری به مساحت 723/65 متر خبر داد. شرکت گروه صنعتی سدید (وسدید) از احراز قطعی مالکیت شرکت دررابطه‌با سی و سه درصد سهام شرکت فراب خبر داد.

 شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (ومهان) در ۶ماهه منتهی به شهریور 3914 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 70 درصد رشد داشته است. این شرکت افزایش سود سهام تقسیمی شرکت‌های سرمایه‌پذیر و درآمد حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها را علت رشد سود شرکت دانسته است.

 شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) از خرید شش‌دانگ یک قطعه زمین به مساحت 567 مترمربع به همراه اعیانی موجود در آن به مساحت زیر بنای 1183 مترمربع واقع در استان تهران به مبلغ 35 میلیارد تومان خبر داد.

 شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی نظام‌مهندسی ایران (ثنظام) از مزایده واحد مسکونی واقع در رامسر و پیش‌فروش برای واحد مسکونی واقع در تهران نتیجه نگرفت.

 شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا (سجام) اعلام کرد از مزایده واگذاری سرقفلی یک بابت واحد تجاری نتیجه نگرفته است.

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین (شرنگی) بیان کرد درخواست پذیرش سهام شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین (سهامی عام) در فرابورس ایران مطرح و با پذیرش در بازار دوم فرابورس موافقت به عمل آمد.

شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت اعلام کرد پیشرفت پروژه و متناسب آن ارائه صورت‌وضعیت پیمانکار EPC و پیمانکار خط انتقال آب از رودخانه مارون به این شرکت به مبلغ 229 میلیارد تومان از دلایل افزایش سرفصل دارایی‌های ثابت مشهود در صورت‌های مالی مطرح کرده است. شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریابندر (حبندر) جهت خرید لایروب کاترساکشن مناقصه برگزار می‌کند.

 شرکت توسعه و عمران امید (ثامید) نیز عنوان کرد جهت فروش پروژه‌های بستان مشهد، کیان پارس اهواز، سوهانک و دبستان تهران مزایده‌ای برگزار می‌کند.

 حسابرس و بازرس قانونی شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی) افزایش سرمایه 164 درصدی این شرکت را از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی تأیید کرد. نماد بهپاک نیز پیشنهاد افزایش سرمایه را مطرح کرده است.