به گزارش اکوایران، کارخانجات مخابراتی ایران (لکما) از برگزاری مزایده فروش یک قطعه زمین به متراژ یک هکتار واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز به دلیل  عدم وجود متقاضی موثر خرید نتیجه نگرفت.

شرکت تاید واتر خاورمیانه (حتاید) از برگزاری مزایده فروش یک مجتمع مسکونی 6 واحدی به دلیل عدم وجود متقاضی در مزایده نتیجه نگرفت.

شرکت  سرمایه گذاری تدبیر گران فارس و خوزستان بیان کرد سود سهام شناسایی شده از مجامع و درآمد حاصل از خرید و فروش سهام از دلایل اصلی رشد سود بوده است.

بانک کارآفرین نیز دلایل رشد سود عملیاتی 6 ماهه را در رشد 28 درصدی حجم تسهیلات و افزایش نرخ تسهیلات اعلام کرده است.

شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس (حفارس) در نظر دارد دو باب ساختمان در تهران و شهرستان سربندر(بندرامام(ره)) را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (ونیکی) اعضای جدید هیأت مدیره خود را معرفی کرد. آقای فرهاد حنیفی پس از تایید صلاحیت به عنوان مدیرعامل معرفی شد.

شرکت ذوب آهن اصفهان نیز اعضای جدید هیأت مدیره خود را معرفی کرد. آقای مهدی کوهی به عنوان مدیرعامل شرکت معرفی شد.

شرکت  توسعه و عمران امید از واگذاری پروژه مسکونی تورج به شرکت  گروه سرمایه گذاری البرز خبر داد. سود حاصل از این معامله برای ثامید 554 میلیارد تومان اعلام شده است.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) در خصوص مناقصه با موضوع تامین نیروی انسانی و خدماتی دانشگاه اراک گفت با توجه به پیگیری های لازم جهت نتیجه مناقصه،متاسفانه شرکتهای دیگر نرخ پایین تری را اعلام کردند و این شرکت به عنوان برنده مناقصه اعلام نشد.

شرکت گروه مالی ملت اعلام کرد در نظر دارد تعداد  7 درصد از سهام بانک ملت را به صورت یکجا و نقد عرضه نماید.

بانک سپه نیز در نظر دارد 17 درصد از سهام گروه مدیریت سرمایه گذاری امید را از طریق بازار اول بورس اوراق بهادار تهران عرضه نماید.

شرکت پتروشیمی فارابی (شفارا) بیان کرد که کلیه فرآیندهای تولیدی این شرکت پس از انجام تعمیرات اساسی و تامین خوراک از روز جاری از سرگرفته شده است.

شرکت ایران ارقام عنوان کرد که در مناقصه با موضوع خدمات سرویس ، نگهداری ، تعمیر و پشتیبانی سخت افزاری دستگاه های خودپرداز ( ATM) برنده شده است.

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (شکام) بیان کرد با توجه به صورتجلسه هیئت مدیره شرکت مجاز خواهد بود تسهیلات دریافتی توسط شرکت داروسازی پرند دارو را حداکثر تا سقف 100 میلیارد تومان ضمانت کند.

شرکت مخابرات ایران (اخابر) ازابطال مزایده های فروش ملک (مرکز مخابرات پاسداران و ملک انبار فتح) به دلیل عدم ایفای تعهدات مزایده خبر داد.

اما شرکت شیشه و گاز (کگاز)  از 3 فقره قرارداد جهت تولید و فروش بطر شیشه ای از تاریخ 18 آذر ماه تا 31 شهریور 1403 معادل تقریبا 46 درصد کل فروش سال مالی منتهی به اسفند 1401 خبر داده است.