به گزارش اکوایران، بور تهران طی معاملات روز شنبه با افزایش تراز شاخص‌های سهامی خود در کنار ورود جریان پول حقیقی به سهام مواجه بود. خالص مثبت جریان پول حقیقی در معاملات روزانه سهام اخیر نادر بوده است. در صدر جدول نماد‌هایی که روز شنبه با ورود جریان پول حقیقی همراه بودند؛ سهام حفارس با ارزش 33 میلیارد تومانی خالص جریان پول حقیقی قرار داشت. پس از حفارس، نمادهای وبصادر، اخابر، حسینا و خزامیا بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.

در معاملات امروز، نماد حفارس بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 179 میلیارد تومان بود و پس از حفارس، خگستر بیشترین ارزش معاملات را داشت. در جدول حجم معاملات نیز سهام حفارس با تعداد 729 میلیون و 782 هزار و 523 سهم در صدر قرار گرفت و سهام شستا در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشت و رتبه سوم به خگستر تعلق گرفت.

حفارس پس از اتمام معاملات روز چهارشنبه هفته قبل در سامانه کدال خود اطلاعیه اطلاعات حاصل از برگذاری کنفرانس اطلاع رسانی خود را منتشر کرد. در این نامه به یازده سوال پاسخ داده شد که بخشی از آن‌ها مربوط به اطلاعات زمین اسلامشهر این شرکت بود. در روز 8 آبان ماه نیز اطلاعیه افزایش نرخ حمل آرد مازندران حفارس در سامانه کدال منتشر شده بود. با این تفاسیر می‌توان اطلاعیه شامگاه چهارشنبه حفارس را عامل اقبال حقیقی روز شنبه به این نماد دانست.

ضعف درآمدزایی حفارس در سال جاری

شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در شش ماهه ابتدایی سال 1401 توانسته بود به 997 میلیارد تومان درآمدزایی دست پیدا کند. عملکرد حفارس در شش ماهه امسال نشان می دهد که این شرکت تنها 685 میلیارد تومان درآمد عملیاتی کسب کرده است. 

هشدار: خطر فشرده‌شدن فنر ارزی در کمین است؟

حفارس در شش ماهه امسال 35 میلیارد و 828 میلیون تومان سود ناخالص و 2 میلیارد و 263 میلیون تومان سود خالص به دست آورده است؛ در حالی که سود ناخالص حفارس در شش ماهه 1401 نزدیک به 26.7 میلیارد تومان بوده و 17 میلیارد و 452 میلیون تومان سود خالص شناسایی کرده بود.

photo_۲۰۲۳-۱۱-۰۴_۱۶-۳۱-۴۸عملکرد ضعیف ایران خودرو در تابستان/ زیان انباشته ایران خودرو به 97 همت رسید!