به گزارش اکوایران؛ طرح حراج خرده فروشی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی که استارت آن از روز امروز زده شده قرار است به صورت هفتگی برگزار ‌شود و در آن  کالاهای مختلفی از جمله لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی و گرمایشی و... به فروش رسد.

«تامین نیاز مردم به کالاهای اساسی با قیمت مناسب»، «فراهم کردن فرصت برای خریداران برای خرید کالاهای باکیفیت و برندهای معتبر» و «کاهش رسوب کالا در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی» عمده دلایلی است که موجب شده تا این سازمان این طرح را در دستور کار قرار دهد.

بر این اساس، استان‌ها باید موردهای حراج خود را از شنبه تا سه شنبه هر هفته برای ستاد (کارتابل مقام تشخیص) ارسال تا موارد حراج در روزهای پایانی هفته بررسی و جهت ارسال به سامانه ستاد برای هفته بعد اقدام شود.

براساس اعلام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برای عرضه کالاها فعال هستند.

از سوی دیگر کالاها این طرح به صورت نقدی و بدون امکان عودت به فروش می‌رسد و متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین در این طرح شرکت کنند.

برای شرکت حضوری در طرح، متقاضیان باید به آدرس انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در سراسر کشور مراجعه کنند.