به گزارش اکوایران: به نوشته بلومبرگ: اگر شبکه تامین انرژی اختصاصی شما انرژی تجدیدپذیر را در هرزمانی برای مثال در ساعت ۳ صبح در دسترس داشته باشد، در آن زمان فعال می‌شود. مدیر برنامه فنی شرکت در این زمینه نوشت: این امر وابستگی به سوخت فسیلی و انتشار «CO2» را کاهش می‌دهد و به طور بالقوه می‌تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند.

بیشتر بخوانید: تقابل مایکروسافت با قوانین دولتی

این پست وبلاگ همچنین چند تغییر دیگر در تنظیمات را توضیح داد که مصرف انرژی کنسول را در صورت عدم استفاده کاهش می‌دهد، مانند کلید «ساعت‌های فعال» که تعیین می‌کند ایکس‌باکس شما به حالت تعلیق رود یا وقتی آن را خاموش می‌کنید کاملاً خاموش می‌شود.

این تغییرات یا به گرمی مورد استقبال قرار گرفت یا توسط اکثر کاربران نادیده گرفته شد. این به‌روزرسانی هیچ تأثیری بر عملکرد کنسول، نحوه اجرای بازی‌ها یا هر جنبه‌ای از ایکس‌باکس به جز نحوه عملکرد آن در هنگام خاموش‌شدن ندارد.

سپس، دو هفته بعد، تد کروز آمد. سناتور جمهوری‌خواه تگزاس روز دوشنبه گفت که برای مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی، اول اجاق‌گازها، سپس قهوه شما و حال ایکس‌باکس شما را هدف گرفتند.

ted-cruz-xbox-climate-change-1

رافائل ادوارد کروز، سناتور تگزاس

تروی نلز، نماینده جمهوری‌خواه کنگره از تگزاس، پیامی مشابه نوشت: آنها می‌خواهند اسلحه‌های شما را بگیرند. می‌خواهند اجاق‌گاز شما را ببرند و حالا می‌خواهند ایکس‌باکس شما را بگیرند. بعد چه؟

فاکس نیوز به نقل از یک سازمان جمهوری‌خواه داستانی درباره واکنش‌های شدید منتشر کرد و گفت که حالا وُوک‌ها «woke» به سراغ بازی‌های ویدئویی رفتند که همه به بهانه تغییرات آب‌وهوایی است. آنها سعی می‌کنند فرزندان شما را در سنین پایین‌تر وارد بازی سیاست آب‌وهوا کنند. آن‌ها را به این مسئله آگاه کنید

بازی برای چندین دهه موضوع جنگ فرهنگی بوده است. در دهه ۱۹۹۰، سیاستمداران هر دو حزب جلساتی را برای بررسی خشونت در بازی‌هایی مانند «Doom» برگزار کردند. یک صحنه جنسی غیرمجاز در «GTA San Andreas» در سال ۲۰۰۴ ، سازندگان را با  «FTC»، کمیسیون تجارت فدرال درگیر کرد.

بیشتر بخوانید: فورتنایت برای نقض حقوق کودکان جریمه شد

بنابراین، هرگز تعجب‌آور نیست که ببینیم بازی‌ها با نبردهای سیاسی تلاقی می‌کند. اما معمولاً شکایات بر اساس چیزی ملموس و واقعی است. ممکن است مطالعات علمی هیچ ارتباطی بین بازی‌های خشونت‌آمیز و تیراندازی در مدارس نشان ندهد، اما می‌توان فهمید که چرا این بحث‌ها اتفاق می‌افتد.