غول نارنجی جاده مخصوص به دنبال این است از مسیر عرضه کوییک R، کوییک S، کوییک معمولی، ساینا S، شاهین و وانت پراید سر و سامانی به قیمت این محصولات در بازار دهد.

این طرح فروش سایپا از امروز شروع شده و اگر مانند پیش فروش قبلی باشه متقاضیان دو روز فرصت دارند در این پیش فروش ثبت نام کنند.

بعد از اتمام زمان ثبت نام سایپایی ها مراسم قرعه کشی را به حضور نهادهای نظارتی برگزار و منتخبان را مشخص می کنند.  

در این طرح فروش شاهین با پیش پرداخت حدود 172 میلیون تومان حضور دارد. کوییک S نیز پیش پرداختی حول و حوش 91 میلیون تومان دارد. نارنجی های جاده مخصوص برای کوییک معمولی و کوییک R به ترتیب حدود 83 میلیون تومان و حدود 88 میلیون تومان پسش پرداخت در نظر گرفتند.

منتخبان ساینا S  نیز باید حدود 84 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب این خودروساز واریز کنند. وانت پرابد نیز با پیش پرداخت حدود 73 میلیون و 500 هزار تومان در دسترس منتخبان قرار دارد.

پیش از ااجرای این طرح فروش سایپایی ها یک طرح فروش فوق العاده به مناسبت دهه فجر و یک طرح پیش فروش و مشارکت در تولید را برگزار کردند و منتخبان طرح های یاد شده مشخص شدند.

با توجه به اجرای یکی در میان طرح ها توسط این خودروساز به نظر می رسد طرح بعدی غول نارنجی جاده مخصوص یک طرح فروش فوق العاده باشد.