به گزارش اکوایران؛ براساس ارزیابی‌ها بازار بشترین کاهش قیمت در بازار امروز به «شاهین» و «کوییکR» رسید و این دو خودرو با افت 5 میلیونی راهی بازار شدند تا به این طریق خودرو میان قیمت و خودرو گران قیمت سایپایی‌ها یک کاهش را تجربه کنند.   

به گفته فعالان بازار خودرو معافیت تحریمی ۱۲۰ روزه آمریکا برای تسویه بدهی عراق به ایران عمده دلیلی است که موجب شد تا شاهد کاهش نرخ دلار و خودرو در بازار باشیم.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 540 میلیون تومانی شد و افت 5 میلیونی را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 330 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 5 میلیون تومانی داشت، «کوییک معمولی» هم در بازار 329 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 4 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز کاهش 2 میلیونی در بازار داشتند، با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 323 میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 332 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت 2 میلیونی داشت و در بازار 324 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

سایپا اکو 28