به گزارش اکوایران؛ نگاهی به قیمت‌گذاری در بازار خودرو نشان می‌دهد «دنا پلاس 6 دنده توربو» تنها خودرویی است که امروز با افزایش 3 میلیون تومانی در بازار قیمت‌گذاری شده و سایر پرطرفدارهای ایران خودرو تغییر قیمت نداشتند.

ثبات قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار در حالی رقم خورد که روز‌گذشته این بازار حال و هوای کاهشی داشت، روندی که امروز تغییر کرد. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته شاهد کاهش معاملات و بازگشت رکود در میان محصولات داخلی بوده‌ایم، روندی که فعالان بازار خودرو آن را به باز شدن سامانه یکپارچه خودروهای داخلی نسبت می‌دهند و معتقدند با باز شدن این سامانه قیمت خودرو در بازار شکل انتظاری به خود گرفته و این امر موجب شد که شاهد تثبت برخی از خودروهای داخلی در بازار باشیم.

بررسی بازار نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو «دنا پلاس 6 دنده توربو» تنها خودرویی است که امروز افزایش 3 میلیون تومانی داشت و سایر محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه در بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» بدون تغییر 480 میلیون تومانی ماند. «هایما S8 پلاس» هم امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و یک میلیارد و 685 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» هم در بازار 757 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت.

در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «دنا پلاس 6 دنده توربو» تنها خودرویی است که امروز افزایش 3 میلیون تومانی داشت و 744 میلیون تومان قیمت خورد. این در حالی که امروز «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر800 میلیون تومانی باقی ماند.

از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم تغییر قیمت نداشت و 617 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکو 22