با پیشروی حملات زمینی اسراییل، وضعیت اسرای این جنگ با ابهام بیشتری مواجه شده است.

از سوی دیگر پیشنهاد اسکان فلسطینیان در قبال پرداخت بدهی هایش توسط اسراییل به بانک جهانی، نیز از سمت عبد الفتاح السیسی رد شده است. حمله اسراییل به متراکم ترین منطقه اردوگاه جبالیا فلسطینیان در بعد از ظهر امروز نیز، شرایط را پیچیده تر کرده است. 

علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز از جزییات سفر به چین و سوغات خود برای ناوگان حمل و نقل کشور رونمایی کرد. وزیر اقتصاد، نیز پیشنهاد داده است تا میزان تسهیلات تکلیفی به ویژه در حوزه ازدواج و فرزندآوری از سقفی که بانک مرکزی برای ترازنامه بانک‌ها در نظر گرفته خارج شود. 

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس نیز در نامه‌ای به رئیس شورای رقابت، خواستار ارائه اسامی وارد کنندگان حقیقی و حقوقی گوشی تلفن همراه و تجهیزات و قطعات ساخت موبایل از تاریخ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۲ و همچنین میزان ارز تعلق گرفته به آنها به کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس شد. 

حواشی اتاق ایران نیز به قوت خود پابرجاست و درحالی که گفته میشود شورای عالی نظارت بر اتاق ایران گفته است انتخابات باید با قید فوریت دوباره برگزار شود اما گفته می‌شود به اتاق بازرگانی ایران هنوز ابلاغیه ای نرسیده است. 

در خصوص وضعیت تکنیکالی شاخص کل بورس تهران نیز به نظر میرسد فردا چهارشنبه ۱۰ آبان روند مانند روزی که گذشت منفی باشد.