شاخص کیفیت هوای تهران عصر امروز با قرار گرفتن روی عدد ۱۵۸ در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروه‌ها قرار گرفت. در این میان، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی، اعلام کرده: از روز شنبه تا روز چهارشنبه پایداری جوی پیش‌بینی می‌شود که به دنبال آن افزایش شاخص‌های آلودگی هوا، انباشت و افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده به ویژه در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم را شاهد خواهیم بود.

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و وارداتی از شروع ثبت‌نام ۲ خودروی داخلی از عصر فردا یکشنبه، خبر داده و اعلام کرده که سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی هم از روز دوشنبه (۱۳ آذر) باز خواهد شد.

مذاکرات آتش‌بس جنگ غزه شکست خورد. موساد اعلام کرده به تیم مذاکره‌کنندگان اسرائیلی دستور بازگشت داده شده. در بیاینه سازمان جاسوسی این رژیم آمده: «با توجه به بن‌بست خوردن مذاکرات و پیروی از دستورالعمل‌های نخست‌وزیر ، دیوید بارنیا، رئیس موساد به تیم مذاکره‌کننده در دوحه دستور داد به خانه بازگردند»

مرکز آمار تورم تولید را در تابستان امسال ۴۵.۳ درصد اعلام کرده. در این فصل بیش‌ترین تورم نقطه به نقطه با ٧٢.٣ درصد مربوط به گروه تولید، انتقال و توزیع برق و کم‌ترین تورم نقطه به نقطه با ٣٥.٧ درصد مربوط به گروه کشاورزی بوده است.