معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفته از این ماه سهمیه سوخت تاکسی‌‌هایی که بیمه شخص ثالث ندارند، قطع خواهد شد و پس از آن نوبت به خودروهای خاص همچون وانت‌بارها و تاکسی‌های اینترنتی می‌رسد.

همزمان با گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس که از تنش آبی ۲۷۸ شهر کشور در تابستان امسال حکایت داشت، رییس سازمان هواشناسی خبر داده که در تابستان سال آینده مشکل جدی کم‌آبی خواهیم داشت. سحر تاجبخش گفته، اگر در زمستان ذخایر برف کافی نداشته باشیم قطعا در تابستان سال آینده با مشکل جدی آب مواجه می‌شویم.

نیویورک تایمز از دو رویکرد متفاوت پوتین در ظاهر و پشت پرده گزارش داده و نوشته پوتین به ژنرال‌های روسیه گفته شرایط اوکراین به قدری حاد است که نیروهای روسیه هر کاری بخواهند می‌توانند انجام دهند اما در پشت پرده سینگنال‌های متفاوتی فرستاده که نشان می‌دهد، روسیه آماده‌ توافق با اوکراین است.

علی لطفی‌زاده دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در نامه‌ای به نایب رییس اتاق و اعضای هیات مدیره تذکر داده که هر گونه اقدامی که به هر ترتیب باعث اخلال در برگزاری انتخابات شود، پیگرد قانونی دارد.

رییس سازمان امور مالیاتی گفته: مجموع مالیات و عوارض وصولی سازمان امور مالیاتی از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، بیش از ۶۳۱ هزار میلیارد تومان بوده است.

در ادامه حمله‌های هفته‌های اخیر به کشتی‌ها، پنتاگون ادعا کرده، نفتکش ژاپنی که روز شنبه در سواحل هند مورد حمله قرار گرفت، هدف یک پهپاد «شلیک شده از ایران» قرار گرفته است.

درگذشت بازیکن تیم ملی فوتبال زنان بر اثر تصادف. ملیکا محمدی، عضو تیم ملی فوتبال زنان و باشگاه فوتبال خاتون بم، در یک سانحه دلخراش رانندگی درگذشت.