سهمیه بنزین سه هزار تومانی کارت‌های سوخت شخصی از ۱۵۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر در ماه کاهش پیدا کرده. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دلیل این کاهش را مدیریت مصرف دانسته.

در جریان بررسی مصوبات کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس، نماینده‌ها با اخذ مالیات از خودروهای بالای 3 میلیارد و 500 میلیون تومن موافقت کردند. همچنین مجلسی‌ها تصویب کردند که در سال آینده زمین‌های فاقد اعیانی دارای کاربری مسکونی، اداری و تجاری، باغ ویلاهای مجاز (با احتساب عرصه و اعیان) و واحدهای مسکونی که ارزش هر یک از آنها بیش از 35 میلیارد تومان است، مشمول مالیات به میزان دو در هزار شود.

آخرین نظرسنجی ایسپا که در دی ماه امسال انجام شده، حکایت از این دارد که اینستاگرام، واتس‌آپ و تلگرام نرم افزار‌های محبوب ایرانیان هستند. طبق این نظرسنجی، 46.5 درصد مردم از اینستاگرام، 35.3 درصد از واتس‌آپ و 34.6 درصد از تلگرام، استفاده می‌کنند.

سازمان تعزیرات حکومتی یک شرکت هواپیمایی را به پرداخت 10 میلیارد و 200 میلیون تومن جریمه نقدی و قطع سهمیه سوخت یارانه‌ای محکوم کرده. دلیل این جریمه، گران‌فروشی در ایام اربعین بوده است.

بیمه مرکزی فهرستی از بدهکاران عمده به شرکت‌های بیمه را منتشر کرده که جمع این بدهی‌ها از رقمی حدود ۱۰۷ هزار و 504 میلیارد ریال یعنی 10 هزار و 750 میلیارد تومن به شرکتهای بیمه‌ای حکایت دارد. خبرگزاری فارس، گزارش داده که در جدول بیمه مرکزی نام ۱۶۴ بدهکار در قالب بیمه‌گزار یا نماینده به همراه میزان بدهی آنها به بیمه‌گران دیده میشه. بزرگترین بدهکار به صنعت بیمه، بنیاد شهید و امور ایثارگران با رقم 2 هزار و 616 میلیارد تومان است.

تهران و اسلام‌آباد بیانیه مشترک صادر کردند و از بازگشت سفرای دو کشور به محل خدمت خبر دادند. طبق این توافق سفرای دو کشور تا ۶ بهمن ماه ١۴٠٢ به محل کار خودشان برمیگردند.