مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته. محمدعلی اسفنانی، خبری هم درباره تذکر به تاکسی‌های اینترنتی داده و گفته سازمان تعزیرات به تاکسی‌های اینترنتی اعلام کرده که گزینه عجله دارم، تخلف است و باید حذف شود.

رییس کل سازمان امور مالیاتی از شناسایی ۱۶۰ هزار خونه لوکس و گرون‌قیمت با مالیات حدود ۷ هزار میلیارد تومانی خبر داده و گفته این رقم مالیاتی در فرایند وصول قرار دارد. سبحانیان خبری هم درباره مالیات خودروهای لوکس داده و گفته امسال برای ۱۶۲ هزار خودرو ۲.۸ هزار میلیارد تومان مالیات صادر شده.

بانک تسویه حساب‌های بین‌المللی گزارش داده که سپرده‌های ایران نزد بانک‌های خارجی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ به ۱۲.۷ میلیارد دلار رسیده که از کاهش ۵.۳ میلیارد دلاری نسبت به سه ماهه قبلش حکایت دارد.

معاون رفاهی وزیر کار، از شارژ یارانه مضاعف ۲۲۰ هزارتومانی علاوه بر یارانه معیشتی، برای دهک‌های یکم تا هفتم درآمدی خبر داده و گفته اجرای طرح یارانه مضاعف از فردا اجرا می‌شود.

وزیر راه از آغاز ساخت خط‌آهن رشت-آستارا خبر داده و گفته قرارداد تجاری و اجرایی خط‌آهن رشت آستارا همین روزها بین دو شرکت امضا می‌شود.

مشاور سیاسی رهبری، تماس با آمریکایی‌ها برای اطلاع دادن حمله به پایگاه عین الاسد را تکذیب کرده و گفته بر اساس تصمیم جمعی، قرار بوده که عملیات موشکی علیه پایگاه عین الاسد به صورت کاملا غافلگیرانه انجام شود.

شورای پول و اعتبار با درخواست وزیر صمت برای افزایش اعتبار دو شرکت ایران خودرو سایپا به ۱۵ هزار میلیارد تومن موافقت کرد.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفته رزمایش دریایی مشترک ایران با روسیه و چین تا پایان سال برگزار خواهد شد.

از ۲۷ دی امسال مرکز مبادله ۵ مرحله حراج شمش طلا انجام داده که آمارها نشان می‌دهند، در مجموع این ۵ حراج، تاکنون ۲۳۱ شمش به فروش رسیده است.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قیمت قطعی ۷ خودروی وارداتی در مبادی ورودی را اعلام کرد.

در حالی که یک رسانه عراقی مدعی شده که بانک مرکزی عراق مجوز فعالیت شعبه بانک ملی ایران در این کشور را باطل کرده اما عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و عراق گفته این ابطال صحت ندارد.

سفیر ایران در عربستان در شبکه اجتماعی ایکس  نوشته، هیأت نظامی ایران به عربستان سفر کرده و با رئیس ستاد مشترک سعودی در حاشیه نمایشگاه دفاعی ریاض دیدار و گفت‌وگو کرده. همزمان با این سفر خبرهایی از ورود بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به ریاض هم منتشر شده.