به گزارش اکوایران، طبق آخرین داده‌ها، بیت‌کوین تقریباً 26447 دلار معامله می‌شود. طی این هفته، ارز دیجیتال پس از یک سقوط شوک‌آور، نشانه‌هایی از بهبود را نشان داده و سطح فعلی نشان می‌دهد که یک حرکت صعودی در جریان است. انباشتگی آدرس‌های نهنگ‌ها نشان‌دهنده احساسات صعودی در میان دارندگان مهم است.

این واقعیت که نهنگ‌ها در حال انباشت بیت‌کوین هستند، یک شاخص قوی برای اطمینان به این دارایی است. این دارندگان بزرگ قدرت تأثیرگذاری بر روندهای بازار را دارند و اقدام خرید جمعی آنها سیگنالی صعودی است.

به نظر می‌رسد که احساسات کلی بازار مثبت است و سرمایه‌گذاران مجدداً به بیت کوین علاقه نشان می‌دهند. این می‌تواند به دلیل عوامل مختلفی از جمله تنش‌های ژئوپلیتیکی و ترس از تورم باشد که برخی از مردم (نه همه یا بسیاری) را به سمت دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال سوق می‌دهد.

در حالی که تحلیل تکنیکال یک روش 100 درصد تضمین‌شده برای پیش‌بینی تغییرات قیمت نیست، سطوح فعلی قیمت و حجم معاملات نشان می‌دهد که بیت‌کوین ممکن است برای صعود دیگری آماده شود.

چشم انداز آینده

با توجه به روندهای فعلی و علاقه مجدد از سوی دارندگان بزرگ، تعجب آور نیست که ببینیم بیت‌کوین سطوح مقاومت جدیدی را در هفته های آینده آزمایش می‌کند. با این حال، مانند همیشه در کریپتو بسیار مهم است که خودتان تحقیق کنید و احتیاط کنید.