به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه (23 آبان) به کانال 35 هزار دلار سقوط کرد و شاهد کمترین قیمت خود در چند روز اخیر بود.

به نوشته کوین‌تلگراف،‌ بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیت‌کوین در روز گذشه و طی تنها یک ساعت با کاهش هزار دلاری قیمت مواجه شد، اما طی امروز و تا حدود ساعت 4 بعدازظهر به وقت ایران، این رمزارز بار دیگر در کانال 36 هزار دلار معامله می‌شود.

این نوسان قیمت تنها چند ساعت پس از انتشار خبر آهسته شدن قابل توجه تورم آمریکا رخ داد؛‌ خبری که در ابتدا تصور می‌شد، می‎تواند باعث افزایش قیمت در بازار رمزارزها شود.

کارشناسان همچنین اعلام کرده‌اند طی روزهای اخیر که بیت‌کوین در اوج قیمت 18 ماه اخیر خود بود، به غیر از سرمایه‌گذاران خرد، علاقه کمی برای خرید این رمزارز وجود داشت.

همزمان با کاهش قیمت بیت‌کوین، گزارش‌ها حاکی از آن است که میزان بیت‌کوین فروخته‌شده در 23 آبان به بالاترین سطح خود در چند ماه اخیر رسیده است. در این روز معادل 120 میلیون دلار بیت‌کوین به فروش رفت. سایر ارزهای دیجیتال نیز در این روز فروخته شدند که ارزش آن‌ها حدود 300 میلیون دلار اعلام شده است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز چهارشنبه (24 آبان) از 35 هزار و 379 دلار تا 36 هزار و 267 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 4 بعدازظهر به وقت ایران، بیش از 36 هزار و 160 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 100 دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی 24 ساعت اخیر 24 میلیارد و 59 میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود 3 درصد رشد داشته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 1967 دلار تا 2 هزار و 20 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 4 بعدازظهر به وقت ایران، حدود 2 هزار و 20 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 10 دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی 24 ساعت اخیر 13 میلیارد و 78 میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از 6 درصد رشد داشته است.