به گزارش اکوایران، بیت‎‌کوین همچنان با فشار فروش روبه‌روست و قیمت آن در بحبوحه خروج سرمایه از صندوق قابل معامله شرکت گری‌اسکیل، به کمترین سطح شش هفته اخیر رسیده است.

به گزارش کوین تلگراف، به دنبال تأیید نرم افزار شرکت گری‌اسکیل از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به عنوان صندوق قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای، این صندوق در روز دوشنبه (2 بهمن) با خروج سرمایه به میزان 19 هزار و 250 بیت‌کوین معادل 785 میلیون دلار روبه‌رو شد.

این میزان از خروج بیت‌کوین از صندوق یادشده این نگرانی را به وجود آورده که آیا ETFهای دیگر بیت‌کوین می‌‎توانند این بیت‌کوین‌ها را به خود جذب کنند یا خیر.

با وجود خروج این میزان از سرمایه، صندوق قابل معامله شرکت گری‌اسکیل توانست بیش از 20 میلیارد دلار از دارایی خود را حفظ کند.

بیت‌کوین تاکنون توانسته حمایت خود در سطح 40 هزار دلار را حفظ کند. آرتور هیز، مدیرعامل سابق شرکت بیت‌مِکس، نیز به پیش‌بینی‌ کاهش‌های جدید قیمت بیت‌کوین ملحق شده چراکه احتمال کاهش قیمت این ارز دیجیتال به کمتر از 40 هزار دلار افزایش یافته است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (2 بهمن) از 40 هزار و 124 دلار تا 41 هزار و 684 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، بیش از 40 هزار و 360 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از هزار و 300 دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی 24 ساعت اخیر 24/03 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود 6 درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 356 دلار تا 2 هزار و 465 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، حدود 2 هزار و 360 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از 100 دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی 24 ساعت اخیر 11/40 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود 7 درصد کاهش یافته است.