به گزارش اکوایران، دونالد ترامپ گفت حق دارد به شخصیت کامالا هریس حمله کند.

به نوشته نیویورک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که «حق دارد» به شخصیت معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس حمله کند، زیرا «احترام زیادی برای او قائل نیست».

 در یک کنفرانس خبری در باشگاه گلف ترامپ در بدمینستر نیوجرسی، از او پرسیده شد که آیا معتقد است «استراتژی» او برای حمله به مخالفان سیاسی‌اش در کمپین انتخاب مجدد او کارساز است یا خیر.

رئیس جمهور سابق در پاسخ گفت: «من از دست او بسیار عصبانی هستم که سیستم قضایی را علیه من و افراد دیگر به سلاح تبدیل کرد... فکر می کنم حق حملات شخصی را دارم. من برای [هریس] احترام زیادی قائل نیستم. من برای هوش او احترام زیادی قائل نیستم و فکر می کنم او رئیس جمهور وحشتناکی خواهد بود».

رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه داد: «چه حملات شخصی خوب باشد، چه بد، منظورم این است که او قطعاً شخصاً به من حمله می‌کند. او من را عجیب صدا زد... این فقط یک صدای نیش بود. اما عجیب نیست».

تیم والز، معاون پیشنهادی هریس و فرماندار مینه سوتا، ، یکی از اولین دموکرات‌هایی بود که در اواخر ژوئیه طی مصاحبه‌ای با ام‌اس‌بی‌ان‌سی آغازگر توصیف نامزد جمهوری‌خواهان به عنوان «عجیب» شد. ترامپ روز پنجشنبه گفت که والز «یک حرفه وحشتناک» داشته است و او را «مردی عجیب‌و‌غریب» خواند و افزود که هریس هم «در سیاست خود عجیب بود».