به گزارش اکوایران، پس از آنکه اعلام شد حمید سجادی - وزیر ورزش و جوانان - بر اثر سانحه سقوط بالگرد در کرمان دچار خونریزی مغزی شده، با بالگرد دیگری به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شد.

صبح شنبه اما اعلام شد که با اصرار خانواده، وزیر ورزش برای ادامه روند درمان به تهران منتقل شده است.

رسانه دولت اعلام کرده که وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد جهت ادامه روند درمان، با تصمیم پزشکان از بیمارستان شهید باهنر کرمان ترخیص و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند.

حمید سجادی که بامداد شنبه به همراه تعدادی از مصدومان سانحه هوایی سقوط بالگرد به تهران بازگشت، با توصیه پزشکان ممنوع‌الملاقات شده است. این تصمیم برای تسریع در ادامه روند بهبود وزیر ورزش و جوانان اتخاذ شده است.

ساعتی پیش همچنین فرهادیان - رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی - اعلام کرد که «به دلیل شدت صدمات، وزیر ورزش در خواب مصنوعی است تا روند درمان به خوبی طی شود.»

در روز حادثه، مدیرکل بررسی حوادث سازمان هواپیمایی تایید کرد که بالگرد سقوط کرده متعلق به هلال احمر بوده و ثبت هواپیمایی کشوری نبوده است.

استفاده از هلی‌کوپتر هلال احمر برای نقل و انتقال مسئولان دولتی در سفرها مسبوق به سابقه است و پس از حادثه اخیر، انتقادات بسیاری از چنین کاری مطرح شده است.

امروز همچنین رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد که برای حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در شهرستان بافت پرونده قضایی تشکیل شده است.

ابراهیم حمیدی با اعلام این خبر گفته است: این پرونده به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و در حال حاضر مسئولان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند.