بخش دوم سفرها، آن‌هایی‌ست که به طبیعت‌گردی مربوط است، این نوع سفرها مقصد خاصی ندارند، اغلب در چادرها شب‌مانی می‌کنند و در مسیر کوه‌ها، دشت‌ها، دریاها، رودها و ... اسکان می‌یابند، در ایران هم این نوع سفر خیلی باب شده و علاقمندان زیادی دارد.

شکل سوم سفرها هم مربوط به سفرهایی‌ست که یا اقامت‌های آن‌ها در هتل‌ها و سایر اقامتگاه‌ها رزرو شده و یا خانواده‌ها در پارک‌ها شب را در چادر می‌گذرانند. برای آن‌هایی که اقامتگاه‌ها را در سطوح مختلف اعم از بومگردی و هتل‌ها با ستاره‌های مختلف و ... رزرو کرده‌اند مهم است که بدانند داخل اتاق‌های‌شان چه امکاناتی دارد، چه چشم‌اندازی دارد، تخت و مبلمان چطور است و اگر احیاناً دارای آشپزخانه است، در آن محیط چه امکاناتی برای طبخ غذا و سایر موارد دارد.

کسانی که قصدشان سفر به همدان است، یکی از مهمترین اقامتگاه‌هایی که می‌توانند در آن هم آرامش واقعی را تجربه کنند و هم خاطرات خوبی را به لحاظ خانوادگی رقم بزنند، ویلاهای کوهستانی دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه است.

نمای زیبای الوند

همانطور که در عکس‌ها هم ملاحظه می‌کنید، درون سوئیت‌های این مجموعه با رنگی زیبا و همخوان با فضای طبیعی بیرون به گونه‌ای هماهنگ شده که احساس طبیعت‌گونگی آن حفظ شود. فضای نشیمن و مبلمان داخلی برای 6 نفر به راحتی قابل نشستن و گپ‌زدن است. تعبیه سیستم گرمایش از کف در تمامی ویلاها انجام شده و آشپزخانه ویلا به تمامی وسایل پخت و پز مجهز است، همانطور که تاکید کردم و در تصویر هم ملاحظه می‌کنید چیدمان دکوراسیونی زیبا و مدرن، مبلمان‌های راحتی برای استراحت، تجهیزات صوتی وتصویری با کیفیت بالا، پارکینگ‌های اختصاصی و ... از جمله ویژگی‌های دیگر ویلاهای کوهستانی دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه است.

از این‌ها که بگذریم، ویلاهای گنجنامه دارای چشم‌اندازهای بسیار زیبایی هستند. همانطور که در تصویرها هم مشاهده می‌کنید، اتاق‌های خواب این ویلاها به سمت دامنه‌های الوند است و فضای باز مقابل قلۀ الوند را برای گردشگر به نمایش می‌گذارد. به علاوۀ اینکه تمام ویلاها دارای یک بالکن با چشم‌انداز مشابه اتاق‌ خواب هستند. چشم‌اندازی که فرصت نشستن و نوشیدن یک چای یا قهوه را برای گردشگر ایجاد می‌کند. صرف وعده‌هایی غذایی هم در این بالکن‌ها احساس خوش‌آیند بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.

امکانات داخلی گنجنامه

اما یکی دیگر از امکان‌هایی که در این ویلاها وجود دارد و برای برخی از خانواده‌ها در مسافرت‌های‌شان بسیار مهم است، امکان طبخ غذا در محل اسکان خانواده است. برای برخی از خانواده‌ها مهم است که در سفرهایی که دارند از غذاهای خانگی استفاده کنند، البته که برخی هم ترجیح می‌دهند در این مدت استراحت کنند و از غذاهای بیرون صرف کنند، اما امکان طبخ غذا و نوشیدنی‌های گرم در این ویلاها برنامه‌ریزی شده و اگر علاقمند هستید که خودتان غذا درست کنید شرایط برای شما فراهم است.

ویژگی دیگری که به آن اشاره شد و البته که بسیار هم اهمیت دارد، پارکینگ‌هایی‌ست که در کنار ویلاها برنامه‌ریزی شده، اگرچه ممکن است در بسیاری از اقامتگاه‌های لوکس امکان پارکینگ مناسب برای خودرو وجود دارد، اما اینکه پارکینگ کنار ویلا باشد یکی از محاسن این اقامتگاه‌های کوهستانی در دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه است.

ویلاهای گنجنامه

در کنار اقامت، می‌توانید از امکاناتی مانند تله کابین، بانجی جامپینگ، غار آکواریوم، سورتمه ریلی و ... هم استفاده کنید و خاطرات خوشی را برای خودتان رقم بزنید.

سایت گنجنامه : www.ganjname.com

اینستاگرام : @ganjnamehvillage