اما زمانی که بازدیدهای یک سایت بالاتر می رود نیاز خواهد بود که برای دستیابی به سرعت، امنیت، پایداری و منابع بیشتر به فکر سرور مجازی یا سرور اختصاصی برای میزبانی سایت خود باشیم. در این حالت تمام منابع آن سرور در اختیار سایت ما خواهد بود که می تواند پاسخگوی نیاز و مصرف سایت ما باشد.

اما باید توجه داشت که کار به این سادگی ها نیست و باید موارد دیگری را در نظر داشته باشیم. از جمله چالش هایی که مطرح هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نحوه پیکربندی و مدیریت سرور، همچنین تامین امنیت و پایداری آن

  • منابع اختصاصی کافی و قابل ارتقا

  • هزینه های بالای تامین سرور و ملزومات آن

که اگر به شکل مناسبی تامین نشوند می توانند مشکلات زیادی را به وجود آورند.

راهکار مناسب برای تامین زیرساخت مناسب سایت

پیکربندی و مدیریت سرور، یک موضوع تخصصی است و می بایست توسط افرادی انجام شود که دانش و تجربه لازم برای اینکار را دارند. متاسفانه اکثر شرکت های ارائه دهنده سرور، این سرویس ها را بصورت خام ارائه می کنند که در این حالت، تعداد بسیار اندکی از کاربران می توانند به شکل مطلوبی از آن استفاده نمایند. شرکت میزبان فا به عنوان پیشتاز عرصه هاستینگ کشور، سرویس هایی را ارائه می نماید که در آن شرایط زیر وجود دارد:

  • ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی مدیریت شده (رایگان!!!)

  • ارائه سرویس های مخصوص میزبانی سایت های پربازدید

  • ارائه منابع کاملا اختصاصی و بهینه با امکان ارتقا در هر لحظه از شبانه روز

  • ارائه سرویس با ملزومات کامل بصورت رایگان!!!

  • پایداری %100 با تضمین جبران خسارت SLA

  • استفاده از نسل 10 سرورهای قدرتمند و گران قیمت کمپانی HP

و ده ها ویژگی خاص و منحصر به فرد که در حال حاضر، تنها توسط این شرکت ارائه می گردد!

تشریح سرور مدیریت شده

تنها کافیست یکی از سرویس های سرور مجازی یا سرور اختصاصی میزبان فا را سفارش دهید. در ادامه، سرور طبق نیاز و خواسته شما پیکربندی شده و اکانت هاست بصورت کاملا آماده به شما تحویل داده می شود. مواردی مانند پیکربندی، مدیریت، تامین امنیت سرور، تامین پایداری، بکاپ گیری و از این دست موارد بر عهده میزبان فا بوده و شما می توانید با خیالی آسوده به فکر مدیریت و توسعه سایت پربازدید خود باشید.

ابزارهای مورد نیاز برای میزبانی سایت

برای آماده سازی یک سرور به منظور میزبانی سایت به ابزارهایی مانند سیستم عامل، وب سرور، آنتی ویروس، آنتی شل و ... نیاز است که بسیاری از این موارد بصورت هزینه ای هستند به این معنی که برای استفاده از آنها می بایست لایسنس آنها را نیز تهیه کرد. شرکت میزبان فا این امکانات و ابزارها را بصورت رایگان به مشتریان سرورهای مجازی و اختصاصی خود ارائه می نماید. بنابراین تنها هزینه سرور پرداخت می شود و سایر موارد بصورت رایگان خواهد بود.

استفاده از سرورهای HP G10 برای اولین بار در ایران!!!

این سرورها بسیار گران قیمت هستند و هیچ شرکت هاستینگ دیگری به غیر از میزبان فا نتوانسته این سرویس را به کاربران خود ارائه نماید! با وجود نرخ ارز و تورم افسار گسیخته فعلی که هر سرور نسل 10 با هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد تومان تامین می شود، همچنان شرکت میزبان فا با دنبال کردن رسالت خود که ارائه کیفیتی بی نظیر و شایسته به کاربران خود است در این عرصه به فعالیت خود ادامه می دهد. برخی از ویژگی های اختصاصی سرورهای نسل 10 کمپانی HP به شرح زیر است:

  • بهره گیری از پردازنده های Scalable

  • پشتیبانی از رم های نسل جدید با فرکانس بالا تا چندین ترابایت!!!

  • پشتیبانی از درایوهای NVMe تا چند صد ترابایت!!!

  • عملکرد خیره کننده پاسخگویی به درخواست ها برای میزبانی سایت های پربازدید

و ده ها مورد دیگر ...!

نحوه خرید سرور از میزبان فا

برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم به صفحات زیر مراجعه نمایید:

همچنین اگر در هر لحظه از شبانه روز، نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید می توانید از طریق سیستم چت آنلاین، تیکت و تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید. ما با افتخار، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

برای دسترسی به صفحه اصلی سایت میزبان فا به آدرس زیر مراجعه نمایید:

صفحه اصلی سایت میزبان فا