در اقامت‌های لاکچری فقط اقامت از این منظر که امکان شب‌مانی برای خانواده وجود داشته باشد مطرح نیست، بلکه خدمات ویژه مورد توجه گردشگر است.

در ویلاهای کوهستانی دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه نیز اقامت‌ها شکل ویژه‌ای دارند. البته ویلاهای کوهستانی در مناطق مختلف به فراخور منطقۀ احداث شده ویژگی‌های خدماتی متفاوتی دارند. گاهی درون آن به شیوۀ بناهای مدرن طراحی شده و گاهی به شیوه‌های کلاسیک. آنطور که در سایت گنجنامه هم درج شده «ویلاهای کوهستانی مدل‌های مختلف دارد. این ویلاها می‌توانند مانند همه ویلاها به سبک مدرن و یا کلاسیک ساخته شوند.

ویلاهای مدرن و کلاسیک بر اساس سلیقه و تقاضای افراد ساخته می‌شوند. طراحی داخلی ویلاهای کوهستانی مدرن بیشتر از چوب و سنگ ساخته می‌شوند و نماهای این ویلاها بر اساس اشکال هندسی است. ویلاهای کوهستانی کلاسیک معمولاً برای کسانی که علاقه به سبک سنتی و قدیمی دارند مناسب است. این ویلاها از سنگ‌های متنوع ساخته می‌شوند. دارای نماهای قدیمی و پنجره‌های بلند و نورپردازی‌های خاص هستند. زیبایی یا نمای این ویلاها بستگی دارد به زمین و محیطی که ساخته می‌شود. ویلاهای کوهستانی را می‌توان در فضای مشترک جنگل و کوه ساخت. همچنین می‌توان این ویلاها را درون دامنه کوه‌ها بنا کرد.»

دهکده برفی گنجنامه

ویلاهای کوهستانی گنجنامه، در دامنۀ الوند و آغاز کوهپایه ساخته شده است. زیبایی‌های محیطی و چشم‌اندازی این ویلاها، وجه تمایز خاص این ویلاها نسبت به هتل‌ها یا اقامتگاه‌های بومگردی در همدان یا غرب کشور است. علاوه بر این ویژگی‌ها، امکانات ویلاهای کوهستانی هم به گونه‌ای است که در حد استانداردهای بین‌المللی ساخته شده است. سیستم گرمایش از کف در تمامی ویلاها

 مجهز بودن آشپزخانه ویلا به تمامی وسایل پخت و پز، دکوراسیونی زیبا و مدرن، مبلمان های راحتی برای استراحت، تجهیزات صوتی وتصویری با کیفیت بالا، پارکینگ‌های اختصاصی و ... تنها بخشی از امکانات ویلاهای کوهستانی گنجنامه است. علاوه بر این‌ها، مجموعه تفریحی توریستی گنجنامه به گونه‌ای طراحی شده که گردشگر با اغلب علائق در این دهکده زمان خود را به نحو مطلوبی بگذراند.

نیمی از ساعات یک روز را به راحتی می‌توانند در تله‌ کابین گنجنامه بگذرانند. تله کابین گنجنامه مسیر دهکدۀ گنجنامه را تا دشت میشان طی می‌کند و در این مسیر زیبایی‌های زیادی به گردشگر ارائه می‌کند. غار آکواریوم که با الهام از غار علیصدر ساخته شده، ساعاتی از زمان حضور گردشگر در دهکدۀ گنجنامه را به خود اختصاص می‌دهد.  سورتمۀ ریلی، بانجی جامپینگ، غرفه‌های خرید و ... ساعات دیگری از گردشگر برای تفریح را به خود اختصاص می‌دهند.

ویلاهای کوهستانی گنجنامه

نهایت اینکه یک شب آرمانی را می‌شود در ویلاهای کوهستانی سپری کرد، ویلاهایی که آرامش را برای گردشگر به همراه خواهد داشت. در صورت تجربه کردن فضاهای دلچسب ویلاهای کوهستانی گنجنامه، به طور قطع توقع گردشگر از اقامت بالاتر رفته و هر اقامتگاهی را با هر چشم‌اندازی برای حضور نخواهد پذیرفت.

در ایام نوروز، یا در هر فصلی که سفر را در برنامۀ زندگی خود گنجانده‌اید، حضور در همدان و دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه را در از دست ندهید.

سایت گنجنامه : www.ganjname.com

اینستاگرام : @ganjnamehvillage