همدان شهری است که از هر چند سویه مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی است، اولین سویه که شاید همدان را بر سر زبان‌ها انداخته، سویۀ تاریخی همدان است. خود شهر، تپۀ هگمتانه، بازمانده‌ای از شهری است که بر اساس افسانه‌ها هفت بارو به هفت رنگ داشته است.

کتیبه‌های گنجنامه، بخش دیگری از جذابیت‌های تاریخی تمدنی همدان است. همچنین نیایشگاه نوشیجان و ... . بعد از این سویه، نوبت به چهره‌هایی است که در همدان آرمیده‌اند. ابوعلی‌سینا استاد حکمت، فلسفه و طب، امام‌زاده هادی بن‌علی، امام‌زاده عبدالله، استرومردخای، حیقوق نبی، باباطاهر، عارف قزوینی و ... .

از چهره‌ها که بسیار بیش از این اسامی‌ست بگذریم می‌رسیم به مناطق طبیعی می‌رسیم. در صدر این جدول به طور قطع غار علیصدر و دامنۀ الوند است. این زیبایی‌های طبیعی حتی به تنهایی می‌تواند مرکز توجه و جذب گردشگر در یک استان باشد.

حالا فرض کنید گردشگر وارد شهر و استان همدان شده و می‌خواهد اقامتی آرام و دلچسب با چشم‌انداز ویژه و خدمات خوب داشته باشد.

ویلاهای اقامتی گنجنامه

اگر هتل‌های شهر همدان را در نظر بگیریم هم جذاب هستند هم خدمات خوبی دارند، اما اغلب دارای چشم‌‌انداز ویژه نیستند. چشم‌اندازهای‌شان طبیعی و مانند سایر هتل‌ها در شهر و استان همدان و سایر استان‌هاست. می‌ماند اقامتگاه‌های غیر رسمی، خانه بومگردی‌ها و خانه‌مسافرهای رسمی. اما در همدان امکان دیگری هم برای اسکان وجود دارد که بسیار زیبا و استاندارد است، از این‌ها گذشته چشم‌انداز زیبا و خدمات دلپذیری را هم در آن فضای تمدنی تاریخی به گردشگر ارائه می‌کند.

ویلاهای کوهستانی ساخته شده در دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه یک امکان بسیار جذاب برای گردشگرانی است که می‌خواهند چند روز در همدان ساکن باشند. شب‌های گنجنامه بسیار زیباست. اگر گردشگر علاقمند به دیدن زیبایی‌های طبیعت، اعم از آسمان بسیار زیبای شب، چشم‌انداز شهر همدان، دره‌های زیبای الوند و ... است، برای انتخاب ویلاهای کوهستانی گجنامه فرصت را از دست ندهد.

ویلاهای کوهستانی گنجنامه فصل جدیدی در اقامت گردشگران در استان همدان و غرب کشور ایجاد کرد. به این معنا که با ساخت و ایجاد چنین اقامتگاه‌هایی، سطح نگاه به اقامتگاه در همدان بالاتر رفت و شاید نمونه‌‌ای بسیار خاص در غرب کشور و حتی ویلاهای کوهستانی در کشور است.

امکانات داخلی گنجنامه

حالا غیر از روزهای زیبای این ویلاها، شب‌های به یادماندنی گنجنامه را می‌شود در ویلاهای کوهستانی گنجنامه تجربه کرد و لذت برد. فضای باز جلوی ویلاها، به عنوان بالکن، از جذاب‌ترین فضاهای موجود در این ویلاهاست که چشم‌انداز بسیار مطلوبی دارد.

گردشگرانی که به همدان سفر می‌کنند، وقتی اقامت در ویلاها بر می‌گزینند می‌دانند که فقط زیبایی‌های دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه محدود به ویلاها نیست، بلکه تله کابین گنجنامه هم یکی از جذابیت‌های بسیار دلچسب استان همدان، غرب کشور و حتی سراسر ایران است.

غار آکواریوم، سورتمۀ ریلی، بانجی جامپینگ، تیرول، بازارچه‌های خرید محلی، رستوران‌ها و ... از دیگر جذابیت‌های دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه است که می‌تواند ساعات خوشی را برای گردشگر رقم بزند.

سایت گنجنامه : www.ganjname.com

اینستاگرام : @ganjnamehvillage