به گزارش اکوایران، شرکت  مجتمع صنعتی آرتا ویل تایر بیان داشت که طبق صورت‌جلسه هیأت مدیره انجمن صنفی صنعت تایر، اعضای هیأت مدیره با افزایش قیمت تایرهای کشاورزی و راهسازی صنعتی به میزان 25 درصد موافقت کردند.

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو از فروش انواع لودر، بیل، بولدوزر، گریدر و کامیون معدنی به قیمت 151 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت احیاء صنایع خراسان (واحصا) از انعقاد قرارداد معاوضه شش واحد آپارتمان از پروژه سرافرازان با تجهیزات خط تولید واحد فرآوری کاتد مس و  قرارداد فروش اپارتمان مسکونی پروژه هفت اسمان رشت خبر داد.

شرکت سیمان آرتا اردبیل در خصوص علت رشد سود شفاف سازی کرد. این شرکت دلایل تغییر سود عملیاتی را ناشی از افزایش متوسط نرخ فروش سیمان شامل سیمان فله و سیمان پاکتی به ازای هر تن نسبت به دوره مشابه قبل دانسته است.

شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز جزئیات املاک و مستغلات را منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران اعلام کرد در نظر دارد طی برگزاری مزایده نسبت به فروش ملک (پروژه مروارید)، اموال و تجهیزات واقع در بزرگراه کرج محدوده وردآورد با زیربنای کل بیش از 41 هزار مترمربع با قیمت پایۀ 550 میلیارد تومان اقدام نماید.

شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در خصوص اقدامات انجام شده برای تثبیت حدود املاک شرکت شفاف سازی کرده است.

شرکت توکاریل عنوان کرد براساس مبایعه نامه تنظیمی با شرکت راهوار نیرو آریا (فروشنده) فروش و انتقال شش دانگ عرصه و اعیان آپارتمان اداری و قدرالسهم از مشاعات و امتیازات آب و برق و گار و تلفن واقع در تهران، خیابان ملاصدرا نرسیده به بزرگراه کردستان توسط فروشنده به خریدار براساس گزارش کارشناس رسمی دادگستری انتقال یافت.

شرکت سینا دارو از برگزاری مناقصه عمومی خرید اتیکت پشت چسب دار در تیراژ و ابعاد مختلف و  مناقصه عمومی خرید بوروشور خبر داد.

شرکت تاید واتر خاورمیانه با نماد حتاید بیان کرد؛ در نظر دارد تعداد 150 دستگاه تجهیزات مستعمل و اسقاط خود (دارای پلاک منطقه ویژه با لحاظ شرط خروج از کشور) واقع در شهر بندرعباس را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای کفپارس، وتبار و سقاین سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق العاده دعوت کردند. نماد قچار نیز آگهی دعوت خود را لغو کرد.

هیأت مدیره شرکت سایپا شیشه با نماد کساپا افزایش سرمایه 318 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را به تصویب رسانده است.