همچنین برندهای تولید کننده لوازم جانبی موبایل و اکسسوری های آن, همه ساله در حال گسترش و رشد بیشتری هستند، ولی متأسفانه ورود محصولات فیک و بی کیفیت به بازار ایران، باعث نگرانی کاربران تلفن‌ های هوشمند برای پیدا کردن و انتخاب لوازم جانبی باکیفیت و اصل شده است. همانطور که انتخاب ارزان‌ ترین اکسسوری موبایل ممکن است اشتباه باشد، ولی توجه داشته باشید که گران‌ ترین گزینه هم همیشه بهترین نیست.

به همان اندازه که هنگام خرید برند گوشی موبایل مهم هست برند لوازم جانبی آنها نیز برای مشتریان مهم است بخصوص وقتی کیفیت اولویت داشته باشد. وقتی برای خرید یک گوشی هوشمند مبلغی بیش از 10 میلیون هزینه می کنید پس ضروری هست برای محافظ از آن بهترین قاب و گلس را سفارش دهید. چرا که وجود یک قاب و محافظ خوب بر روی گوشی می تواند آن را در برابر صدمات احتمالی محافظت کند.

اما از آنجا که گوشی موبایل یک کالای مصرفی هست لوازم جانبی آن مثل قاب، گلس، هندزفری و قطعات یدکی آن مثل باتری نیز کالای مصرفی به شمار می آینده و به مرور زمان نیاز به تعویض دارند. همین مصرف زیاد باعث رونق و رقابت شرکت های بزرگ در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل شده است. در بازار لوازم جانبی گوشی صدها مدل کالا از برندهای فیک تا برندهای اصلی وجود دارد . برای اینکه هنگام خرید بهترین لوازم جانبی برای گوشی خود دچار سردرگمی نشوید ما لیستی از بهترین برندهای لوازم جانبی را به شما معرفی می کنیم با فارس کالا همراه باشید.

لیست برترین برندهای لوازم جانبی تلفن همراه :

1. پورترونیکس

در ده سال گذشته، پورترونیکس (portronics) یک برند برتر تولید ابزار بوده است. این برند بیشتر از یک دهه در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل سابقه درخشانی دارد و توانسته مشتریان خاص خود را پیدا و جذب کند. آنها تلاش خود را بر روی استفاده از طرح های منحصر به فرد، با کیفیت بالا و نمای بیرونی جذاب اما ظریف متمرکز می کنند. این برند بهترین لوازم جانبی با کیفیت بالا را ارائه می دهد. پاوربانک، اسپیکر قابل حمل، هدفون بی سیم،کابل و شارژر بی سیم، نگهدارنده، شارژر فندکی و حتی لوازم جانبی کامپیوتر از محصولات این شرکت هستند.

پورترونیکس

2. Mivi

از دو حرف اول Midhula و Viswanadh برای نام گذاری این برند استفاده شده است. کابل‌، شارژر، قاب‌ های سفارشی و طراحی‌ شده، شیشه‌های سکوریت، پاوربانک‌ها، لوازم جانبی خودرو، و دستگاه‌های صوتی مانند هدفون‌ها همگی از برند Mivi در بازار موجود هستند. این برند سرمایه گذاری اولیه زیادی را انجام داد تا مشتری های خود را بدست بیاورد.

Mivi

آنها مهارت و دانش مشتریان هندی را دارند و لوازم جانبی قابل اعتماد و ارزانی را ارائه می دهند که هم جذاب و هم مفید و قابل استفاده هستند.

3. فیلیپس

شاید کمتر کسی پیدا شود که از برند باکیفیت فیلیپس در زمینه محصولات دیجیتالی مطلع نباشد. این برند شناخته شده و مطرح نزدیک به یک قرن است که با نوآوری و عرضه محصولات جدید مرتبط بوده است. برای بیش از 130 سال، آنها به بهبود زندگی مردم با جریانی مستمر از پیشرفت های بیشتر فعالیت می کنند. فیلیپس، یک شرکت معروف در زمینه الکترونیک، شارژر تلفن، پاور بانک، کابل و پایه گوشی و تبلت را نیز تولید کرده است.

فیلیپس

4. Syska

لوازم جانبی Syska کالاهای سفارشی برای کاربران تلفن همراه هستند و تحقیقات و اختراعات زیادی برای ایجاد آنها انجام می شود. لوازم جانبی Syska با کیفیت تست شده، محکم و قابل اعتماد، با طراحی های بصری جذاب برای پاوربانک ها، بلندگوها و هدفون ها هستند.

Syska

5. Boat

Boat یک برند سبک زندگی است که در سال 2016 تاسیس شد و با لوازم الکترونیکی مصرفی مردم سروکار دارد. این شرکت دارای یک خط تولید با کیفیت بالا است که شامل مجموعه‌ ای از هدفون، بلندگو، شارژرهای قابل حمل و کابل‌ های لوکس است. این برند در صنعت الکترونیک و تولید وسایل صوتی، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

Boat

6. Realme

Realme یک برند شناخته شده در زمینه تولید تلفن همراه است که به ارائه گوشی هایی با عملکرد عالی، ظاهر زیبا و کیفیت قابل قبول جایی برای خود در دنیای گوشی های همراه باز کرد. برند ریلمی بعد از اینکه استقبال کاربران را از گوشی های خود دید دست به تولید لازم جانبی گوشی همراه نیز زد و اتفاقا در این زمینه نیز موفق بود. آنها شروع به تولید لوازم جانبی مانند هدفون، قاب موبایل و شارژر موبایل کردند. ریلمی در تجارت تلفن همراه و لوازم جانبی، طرفداران قابل‌ توجهی دارد. Realme با تولید لوازم جانبی باکیفیت، قابل‌ اعتماد و عملکرد رضایت بخش و طراحی‌ های پیشرفته، به یکی از غول‌ های تولید لوازم جانبی گوشی موبایل تبدیل شده است به طوری که با برندهای مطرح و بزرگ اوپو و ویوو هم می تواند رقابت کند.

Realme

7. شیائومی

شرکت شیائومی، که یکی از بهترین و از پرطرفدارترین برندهای تولید کننده گوشی و لوازم جانبی موبایل در آسیا به شمار می رود که محصولات متنوع با  رنج قیمتی مختلف را روانه بازار کرده است. بیش از یک دهه از تاسیس این شرکت در چین می گذرد و در این مدت توانسته به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. شیائومی یک طراح و تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم افزارهای مرتبط، لوازم خانگی و محصولات خانگی چینی است. علاوه بر گوشی های هوشمند, شیائومی همچنین قاب‌های محافظ، کاور، عینک و همچنین محافظ دوربین، شارژر کابلی و شارژرهای بی‌سیم نیز تولید می‌ کند.

شائومی هم ابتدا با تولید و عرضه گوشی های تلفن همراه کار خود را آغاز کرد و پس از استقبال کاربران از آن, دست به تولید لوازم جانبی موبایل با رنج قیمتی متنوع زد به طوری که الان شما به راحتی می توانید انواع قاب گوشی، گلس، اسمارت‌ واچ، هدفون، شارژرهای سریع و محافظ دوربین رو از برند شیائومی در بازار پیدا کنید.

شیائومی

8. سامسونگ

این غول لوازم الکترونیکی کره ای نیازی به معرفی و تعریف و تمجید ندارد. آنها به طور مداوم بهترین تلفن های همراه در بازار را ساخته اند و تنوع گوشی های این برند از مهمترین دلیل موفقیت آنها بوده است. میان رده ها و برترین گوشی های دنیا در اختیار این برند می باشد. آنها برندی هستند که تنوع زیادی در محصولات خود ایجاد می کنند و از این رو شما با هر سلیقه ای می توانید محصولات مورد نظر خود را از این برند در بازار پیدا کرده و خریداری کنید. این برند مطرح اقلامی را در چندین دسته مانند لوازم جانبی خانه، لوازم جانبی کامپیوتر، تلفن های همراه و لوازم جانبی آن ارائه می دهند.

سامسونگ با فروش تولیدات خود به صورت آنلاین در آمازون و سایر مکان‌ های خرده‌ فروشی رشد خود را احیا کرده است و تقاضا برای محصولات خود را قبل از عرضه افزایش داده است.

9. موبایل Lyme

Mobile Lyme یک ارائه دهنده برجسته و مطرح لوازم جانبی گوشی های هوشمند با کیفیت بالا و اصیل است. آنها با موفقیت در سراسر جهان از مقر خود در میدلندز انگیس, عرضه محصولات خود را ادامه می دهند.  آنها همه چیز دارند، از کیس و کاور گرفته تا شارژرهای بی سیم. Mobile Lyme لوازم جانبی را برای همه انوع گوشی‌ های هوشمند ارائه می‌ کند، و همچنین سیستمی برای پیش‌ سفارش ارائه می‌ کند که اجازه می‌ دهد چیزهایی که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند سفارش داده شوند و به محض تولید، ارسال شوند. یعنی آنها میتوانند محصولات خود را پیش فروش کنند. آنها همچنین با GDPR مطابقت دارند، به این معنی که اطلاعات و داده های مشتری با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود.

10. Uunique

برند دوستدار محیط زیست! این برند در زمینه تولید لوازمی فعالیت می کند که به محیط زیست آسیب نمی زند. تولیدات آنها شامل لوازم جانبی سازگار با محیط زیست مختلف مانند ماسک صورت، عینک آفتابی، قاب های AirPods و اکو پاور و غیره است.

رنگ‌های سازگار با محیط زیست، چاپ با جوهر زیستی – طرح‌ های مد، محافظت در برابر ضربه‌ های محیطی و پوشش‌ های صد در صد چرمی سازگار با محیط زیست، و برگه‌ های کاربردی همه بخشی از این مجموعه برند هستند. 

کل مجموعه کیس Nutrisiti بدون پلاستیک است و از مواد گیاهی ساخته شده است. همه چیز در مواد پلاستیکی صفر، قابل بازیافت و کمپوست بسته بندی شده است. شعار Uunique این است که راه را برای جهانی آگاهانه تر و پایدارتر از نظر زیست محیطی هدایت کند. آنها در توسعه لوازم جانبی تلفن با کیفیت بالا، مد روز و سازگار با محیط زیست پیشگام هستند.

11. آمبران (Ambrane)

Ambrane یک تجارت الکترونیک بومی است که در سال 2012 با هدف ارائه کالاهای الکتریکی هوشمند تأسیس شد. آنها ماجراجویی خود را با پاور بانک آغاز کردند که اکنون به هویت و محصول تجاری برند تبدیل شده است. آن‌ ها با این که اولین شرکتی بودند که پاوربانک‌ ها را در هند تولید کردند، به موفقیت بزرگی دست یافتند.

آنها در طول سال‌ها رشد فوق‌ العاده‌ای داشته‌ اند و اکنون با محصولات متعدد در مجموعه خود، از لوازم جانبی موبایل گرفته تا  لوازم مرتبط با صدا، بهداشتی و آرایشی و سایر ابزارهای هوشمند، حضوری قوی در سراسر دنیا دارند. و همچنین بیش از 15 میلیون مشتری دارند و خود را به عنوان یکی از برترین مارک های هندی در سایت های تجارت الکترونیک مانند آمازون و فلیپ کارت فعایلت می کنند.

12. Noise

نویز به روزترین اقلام فناوری شخصی را برای مصرف کنندگان جوان خود ارائه می کند. برای چهار سال متوالی، آنها به عنوان پرفروش ترین برند در آمازون و فلیپ کارت در سال 2019 معرفی شدند. Noise بزرگترین فروشنده هندی هدفون های بی سیم در این کشور بود.

علاوه بر این، آنها تنها برند هندی در بین پنج فروشنده برتر در زمینه هدفون بی‌ سیم در هند بودند. نویز در حال تمرکز مجدد بر روی پوشیدنی ها و وسایل شنیدنی هوشمند است. هدف آنها این است که رهبر بازار در هند باشد، نامی شناخته شده در میان مصرف کنندگان هندی جوان و آگاه به فناوری، و برندی که هندی ها می توانند به آن افتخار کنند.

15. کوسه سیاه (Black Shark)

هدف Black Shark این است که بهترین تجربه موبایلی ممکن را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد. علاوه بر تلفن همراه، به ساخت لوازم جانبی نیز معروف است. از زمان آغاز به کار چندین کالای موفق در لیست آن وجود داشته است که باید به دنبال آنها باشید. Black Shark JoyBuds یکی از جدیدترین تولیدات آنهاست. همچنین Black Shark طیف وسیعی از لوازم جانبی موبایل را ارائه می دهد که کیفیت خوبی دارند.

برندهای معرفی شده در این مقاله برترین برندهای جهان نیستند چرا که برندهای قدرتمندی مثل اپل، اسپیگن، نیلکین سالهاست که محصولات با کیفیتی بخصوص در زمینه قاب و گلس برای گوشی های پرچمدار و میان رده تولید می کنند. از آنجا که با وجود برندهای متفرقه و فیک در بازار انتخاب بهترین لوازم جانبی مثل قاب گوشی و گلس موبایل کمی سخت می باشد. شما می توانید جهت خرید بهترین قاب و لوازم جانبی برای گوشی خود به فروشگاه اینترنتی فارس کالا ( farskala ) مراجعه کنید.