آمارهای سازمان امور مالیاتی حاکی از این است که در سه ماه ابتدایی امسال، ۱۹۵ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده که از این رقم ۸۱ هزار میلیارد تومن سهم مالیات اشخاص حقوقی و ۳۱ هزار میلیارد تومن مالیات بردرآمد بوده است.

وزارت اقتصاد گزارش داده که در سال گذشته ۵۵.۷ درصد هزینه‌های جاری از مالیات تامین شده و تعداد مودیان مالیاتی از ۵.۵ میلیون مودی در دولت دوازدهم با شناسایی مودیان جدید به ۱۲ میلیون نفر رسیده است.

محمدجواد ظریف، رئیس شورای انتقالی دولت چهاردهم با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی، سازوکار و روند انتخاب اعضای کابینه را بر اساس کمیته‌های تشکیل شده تشریح کرده.

جمعی از وزرای دولت سیزدهم همچون وزرای صمت، جهاد و نیرو و برخی از مقامات قضایی همچون رئیس دیوان عالی و دادستان کل کشور با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، با رییس جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

امروز مسعود پزشکیان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از دیدار با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم خبر داد.

حسین صمصامی، نماینده مجلس در یادداشتی نوشته، از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۸۵ قلم کالا از شمول ارز ۲۸۵۰۰ خارج شده و این روند در سال جاری شدت گرفته است. رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت خبر داده که پشه آئدس در ۴۰ شهر ایران رویت شد.

به گفته شهنام عرشی، پشه آئدس بیماری‌هایی همچون تب دانگ، تب زرد و زیکا رو ایجاد می‌کند که در حال حاضر هیچکدام از این بیماری‌ها واکسن و درمان قطعی ندارند.

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انجام اقدامات پیشگیرانه‌ مدیریت بحران تهران برای کنترل «پشه آئدس» در پایتخت خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی از استفاده از مسیرهای دریایی به بنادر عراق برای انتقال زائران اربعین خبر داد.

پیش‌فروش بلیت‌ قطارهای مسافری برای سفر در اول تا ۲۳ مردادماه شروع شد، فروش بلیت‌ها برای این دوره زمانی با ۳۰ درصد افزایش قیمت همراه بود.